Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 23 października 2008

Ankieta czytelnicza

Po blogach krąży ankieta. Do odpowiedzi zaprosiła mnie Nirshya.dwbh. Wezwana do tablicy odpowiadam na pytania.

  • 1.O jakiej porze dnia czytasz? Na dobrą książkę każda pora odpowiednia.
  • 2.Gdzie czytasz? Cichy, przytulny kącik najlepszym miejscem do czytania.
  • 3.Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu? Nie czytam w łóżku.
  • 4.Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej? To zależy od mojego nastroju. Nie czytam jedynie ,,romansideł,,. Kiedyś zaczytywałam się kryminałami, miałam też ,,powrót,, do książek mojej młodości ..... . Po prostu dobra książka.
  • 5.Jaką książkę ostatnio kupiłaś? POCZYTAJ MI, MAMO - 50 bajek do czytania na głos.
  • 6.Co czytałaś ostatnio? ,,Największy kupiec świata,, - Og Mandino
  • 7.Co czytasz aktualnie? ,,Kamień i cierpienie,, - Karol Schulz
  • 8.Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są? Ośle rogi? Nigdy!!! Szanuję książki. A jeśli chodzi o zakładki to zazwyczaj są to bilety.
  • 9.Co sądzisz o książkach do słuchania? Mam znajomą która jest niewidoma - słucha codziennie. Dla takich osób bardzo potrzebne. Sama jeszcze nie próbowałam w ten sposób ,,czytać,,.
  • 10.Co sądzisz o ebookach? Nie dla mnie. Zdecydowanie wolę tradycyjne książki.
Odpowiedziałam więc mogę zaprosić do zabawy 2 osoby. Proszę do tablicy Martę i ..... Martę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...