Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 2 października 2008

Wymianka w Stonkowie

Wczoraj dostałam od Małgosi przepiękną torbę (wymianka w Stonkowie). Dzisiaj poszła ze mną (torba) pierwszy raz na zakupy. Najpierw zobaczcie jak pięknie jest przewiązana ślicznymi wstążeczkami (już są odłożone do ,,przydasi,,).
A oto torba w całej okazałości.Dodam jeszcze, że torbę Małgosia zszywała i ozdabiała ręcznie!!! (zepsuta maszyna do szycia).

Oprócz torby (i zamówionych dziurkaczy) w kopercie była jeszcze niespodzianka. Dla mnie -początkującej w papierowych szaleństwach - to skarby!!! Cudeńka!!! Zobaczcie sami.

Gdyby ktoś kazał wybrać jedną rzecz, która mnie najbardziej uszczęśliwiła to powiem - zegary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...