Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 13 października 2008

Zaskocz mnie ..... pozytywnie

Na Wizażu Feme zaproponowała zabawę. Bardzo chętnie wzięłam w niej udział. Dostałam już materiały od Kasi (Mamuty) z zadaniem (twardy orzech do zgryzienia). Muszę się zabrać do roboty. Dostałam też wykonane zadanie które dostała Kasia - prezent dla mnie. Zobaczcie jakie cudeńka: notes, karteczka i zakładka
Kasiu dziękuję!!!

1 komentarz:

  1. :) ale sie tu fajnie czyta teraz cię znalazłam dodałam do mojej listy i będę częściej wpadać

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...