Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 26 listopada 2008

Blog Candy (fantastyczne cukiereczki)

Nic dodać nic ująć - fantastyczne cukiereczki. Uparta jestem - a może tym razem się uda????? Zresztą zobaczcie sami - wystarczy odwiedzić Craftowo.
Czy można zrobić coś nie mając tylu wspaniałości????? Kiedyś robiłam tylko z tego co mi wpadło w ręce - znaczy się z ciekawych ,,resztek,, lub tzw. ,,śmieci,, (to co wg. kogoś nadaje się do wyrzucenia ja jeszcze staram się wykorzystać). To się nazywa zrobić ,,coś z niczego,,. Jak zaczęłam kupować sobie ,,profesjonalne,, materiały (i narzędzia) to moje tworzenie się spowolniło. Trochę się boję ciąć drogie papiery (nawet te które dostałam w prezencie). Boję się, że zepsuję. Najlepiej jednak czuję się w resztkach. Powolutku zaczynam robić z tych lepszych materiałów a i tak łączę z moimi skarbami - przydasiami.
Wracam do tematu - można zrobić coś ładnego nie mając ,,profesjonalnych,, materiałów. Niech przykładem będą dwie karteczki zrobione właśnie z tego co pod ręką.
Do dyspozycji miałam starą torebkę- opakowanie na prezent oraz reklamę kropelek (wzięłam sobie w aptece bo miała ładne zawijaski no i karteczki twarde)

Do cieniowania brzegów użyłam pasteli (kupione za 2, 5 zł). Wystarczy potrzeć kciukiem o kredkę a potem ładnie rozprowadzić to na karteczce (doszłam już do wprawy). Tuszy ci u mnie brak więc sobie w ten sposób radzę.

Trzeba zamaskować zgięcie na papierze. W tym miejscu przykleiłam kawałek starej bawełnianej koronki. Do przyklejenia użyłam taśmy dwustronnej. Miałam w domu tylko wąziutką więc pomogłam sobie klejem Magic (świetny).

Staram się robić moje kartki czysto. Niestety nie jestem w stanie uniknąć krzywizn - jeżeli coś jest krzywo odrobinkę przyklejone to mam na swoje usprawiedliwienie mój ,,średni,, wiek - już nie ten wzrok, już nie te palce ...... ale czy mam z tego powodu zrezygnować z tego co lubię robić. Nie!!! Chyba moje kartki nie są takie złe? No właśnie, kartki - te są zrobione tylko z ,,resztkowych odpadków,,. ,,Resztkowo-odpadkowo,, to jest to co lubię. A lubię czemuś staremu, niepotrzebnemu ,,dać nowe życie,,. I to jest dla mnie fajne. Nie znaczy, że nie chcę nowych, ślicznych materiałów (takich jak w Blogu Candy np.). Przydałyby się też, oj przydały!!! Przepraszam za moje gadulstwo dzisiaj. Dziękuję za Wasze odwiedziny u Babci Damurek. Pozdrawiam i całuję.

15 komentarzy:

  1. KArteczki bardzo ładne!!!

    Szczególnie moje serce podbiła ta z kółkowym kwiatkiem, bomba normalnie!!!

    Podziwiam Twoją umiejętność wykorzystywania przydasi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa sztuka ,widzę żę w zbieractwie bijesz mnie na głowe.
    Zapraszam do zabawy na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. zajrzyj do mnie :) Mała niespodzianka dla Ciebie :)

    A na Twoim blogu jak zawsze same słodkości .. cudowne rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super ! bardzo mi sie podoba :)
    zajrzyj do mnie na bloga, mała sprawa do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne, cudne!! koniczynka jest bajeczna!! :D

    zapraszam do mnie - zabawa czeka na Ciebie!!

    http://feme21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne karteczki!
    pozdziwiam umiejetnosc stworzenia czegos z niczego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu te kartki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle pieknie..u Ciebie chyba nic w domu sie nie marnuje..potrafisz wykorzystać każdy skrawek materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  9. HOLA....ME ENCANTAS, LAS TARJETAS, SON TODA UNA OBRA DE ARTE..¡¡¡HERMOSAS!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jakoś dawno mnie u Ciebie nie było a tu tyle nowości. Rozwijasz się jak nie wiem. Twoje prace są cudowne. Póki co zapraszam do zabawy i wyznania 7 prawd o sobie- zobacz na moim blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Damurku w końcu Cię znalazłam, oglądałam i komentowałm twoje prace na Wizażu bod innym nikiem niż jestem teraz ale coś postanowiłam karteczka cudowna , jesteś strasznie kreatywna bo w końcu nie pozwalsz żeby coś się zmarnowało

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki piękne!!! Podziwiam pomysłowość! Zawijaski z apteki- super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spodziewałam się, że spodoba się Wam taka zwykła kartka z resztek (jakże ciekawych resztek).

    Dziękuję dziękuję!!!

    Pozdrawiam cieplutko
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna pracka i baaardzo pomysłowa:)).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...