Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 5 listopada 2008

,,Czteroscrapek,, z Karoliną

Wczoraj zajawka dzisiaj obiecana pracka. Jeszcze nie jest zupełnie gotowa. Teraz wypycham serduszka (serduszka oczywiście uszyte z materiału) suszoną lawendą. Zawisną na samym dole, na końcach sznureczków. Jak się je ,,potarmosi,, to przepięknie pachną lawendą. To coś zrobiłam na urodziny dla mojej synowej. Nie wiem jak mam nazwać tę prackę. To taki ,,czteroscrap,, do powieszenia. Oczywiście w roli głównej moja wnusia Karolinka.
Jak wypcham wszystkie serduszka moją ulubioną lawendą to oczywiście je pokażę.
A robione było to oczywiście ,,całkiem normalnie,, czyli tak jak ostatnio wszystko robię - na szybko i w biegu. Bez dłuższego zastanawiania się co gdzie umieścić, co gdzie przykleić. Dlatego tak wyszło a nie inaczej.

5 komentarzy:

  1. Wiesz jakie jest moje pierwsze skojarznie? 4pory roku :D
    Z serduszkami będzie na pewno jeszcze piękniej wyglądał!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezen będzie miała synowa ,

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł żeby tak powiesić scrapy i jeszcze serduszko - super (choć nie przepadam za zapachem lawendy) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne e twoje scrapki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję!!!
    Prezent już wręczony.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...