Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 14 listopada 2008

Karteczki cd.

Najpierw karteczka urodzinowa dla mojego męża - zapalonego wędkarza. Tak na marginesie - mam w zamrażalce dwa dorodne szczupaki złowione w pobliskim stawie (czekają sobie na Wigilię). Gdzieś mi się plątał kawałek tekturki z rybkami więc go jeszcze bardziej pogniotłam, przetarłam papierem ściernym (kocham papier ścierny), potuszowałam i .......
Na napisie ,,Sto Lat,, był jakiś paproch (widoczny na zdjęciu) - już go usunęłam.
A teraz karteczki świąteczne. Kiedyś zrobiłam taką karteczkę (żeby pokazać jak można wykorzystać małe hafciki na kartkach inaczej)

Nie miałam wcale zamiaru robić kartek. Miałam bzika na punkcie szydełkowych drobiazgów. Zdradziłam szydełko i chwilowo flirtuję z papierem. Obecne kartki różnią się (i to jak) od tych pierwszych. Dalej kocham wykorzystywać resztki, stare kartki i inne tam takie fajne odpadki. To mnie kręci.

Nie robię dużo bo nie sprzedaję. Tylko tyle żeby wysłać przyjaciołom i dobrym znajomym.

Gadam i gadam zamiast pokazać co wypociłam tym razem.

Mam nadzieję zrobić jeszcze trochę więcej.

9 komentarzy:

  1. :D:D cudowności :D świąteczne kartki mają taki fajny klimacik :D

    A ta dla męża karteluszka boska! taka pomysłowa! piękna :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w rodzinie wielu wędkarzy to może (jeśli można) kiedyś pokuszę się o zrobienie podobnej , dobra inspiracja! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dałaś czau ,ta karteluchna dla męża i ta druga w brązach poprostu podbiły moje serse

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень мне нравится всё что вы делаете!
    Я тоже решила отметить вашь блог наградой http://mu-ha.blogspot.com/2008/11/blog-post_15.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane jesteście!!! Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki są śliczne ale ta z haftem... no zapiera dech. Skromna a jednocześnie taka elegancka :)
    Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się karteczki, zwłaszcza ta na której Pani pokazuje nowy sposób wykorzystania małych haftów :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...