Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 4 listopada 2008

Karteczki na szybko

Żeby nie było, że nic nie robię pokażę kilka karteczek świątecznych. Jak już wiecie od pewnego czasu robię mało a jak coś robię to tak ,,na szybko,,. Tym razem poszłam też na łatwiznę - kupiłam ,,Dianę,, (wydanie specjalne) i z niej powycinałam gotowe elementy, które najpierw podkleiłam kartką z bloku technicznego.Oczywiście wykorzystałam też stare karteczki (zwłaszcza napisy).
Dostałam kilka dużych papierowych toreb, które właśnie wykorzystałam do moich karteczek. Tło takie ,,zimowe,, więc w sam raz. I jeszcze do czegoś ich użyłam. Mała zajawka tego co teraz robię. Mam prawie gotowe. Jeszcze sznureczki, ostatnie poprawki a jutro zdjęcia.

5 komentarzy:

  1. Karteczki superowe ,ale już się nie mogę doczekać jutra co za cuda pokażesz

    OdpowiedzUsuń
  2. HOLA AMIGA, MUY BUENAS LAS TARJETAS PARA LAS FIESTAS-BESOS

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kartki, też kupiłam tą gazetę, ale jeszcze nic nie powycinałam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale patent, a jaki efekt! Piekne, zwłaszcza ta z aniołem urzekła mnie ogromnie! :))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...