Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 14 listopada 2008

Kreatywny Blog - nominacje

Wczoraj zostałam mile zaskoczona przez Sol. Marta dziękuję!!! Nie wiem czymże sobie zasłużyłam na tę nominację.

Zasady nominowania :

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.

Wczoraj nie zdążyłam a dzisiaj ........ troszeczkę zgłupiałam - znaczy się byłam w lekkim szoku bo zostałam jeszcze nominowana przez Martynę , Eliankę, Katasiaczka. Babcia Damurek dziękuje Wam Dziewczyny kochane.

Kogo mam nominować? Wszystkie jesteście wspaniałe, kreatywne ..... i za co mam nominować - po prostu za to, że jesteście, że mogę się od Was dużo nauczyć (z wielką przyjemnością Was podglądam), czerpać z Waszej twórczości ile się tylko da. A inspiracji u Was bez liku.

Postanowiłam nominować wczoraj 4 dziewczyny .... które mnie dzisiaj nominowały. Nie wiem czy coś tym ,,złamię,, ale zawsze robię to co postanawiam więc nominuję i dziękuję, że Was poznałam:

1.Martę

2.Martynę

3.Eli (z Ewelinką również Katasiaczka i Kamilcię bo razem, choć osobno są ,,jednością))

4.Julitę

5.Martę

6.Olę

7.Karolę

Nie bijcie jeżeli złamałam nieświadomie jakieś zasady (więcej niż 7??? jest 7). No i bez szczegółowego (osobistego uzasadnienia). A po co szczegóły - i tak Was kocham.

Nie mogę pominąć Allis , Hali , Uli i Mu-Hy , które mnie również nominowały. Dopisuję jeszcze Anek73.

Dla nich moja nominacja poza ,,zasadową,, siódemką.

Czemu tylko 7 - jest tyle kreatywnych blogów i który tu wybrać???

Dziękuję!!!

3 komentarze:

  1. dziękuję dziękuję dziękuję bardzo :D
    To takie miłe :) No i humorek sie polepszył :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Damurku nominowałam cię :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne karteczki !Wszystkie po kolei :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...