Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 28 listopada 2008

,,Wspomnienie Babiego Lata,, i 7 coś tam....

Najpierw 7 prawd o sobie. Dziewczyny drogie wezwałyście mnie do mówienia o sobie publicznie. Wybaczcie, że Was wszystkich nie wymienię (a zaproszeń do zabawy miałam kilka) bo piszę tak na szybko, w biegu. Będę chyba ostatnią osobą, która powie coś o sobie (w tejże zabawie oczywiście). Życie mi się trochę skomplikowało. Ostatnio jestem trochę ,,podminowana,, nie potrafię myśleć ,,po kolei,, dlatego przepraszam - będzie chaotycznie. Oj, nie potrafię o sobie mówić ....... no dobrze coś tam powiem

  • 1.Nie pije, nie pali, nie podrywa ale ..... ,,cicha woda brzegi rwie,, - jestem spokojna, cichutka, cierpliwa, małomówna .... czasami jednak potrafię narozrabiać nie przekraczając jednak wytyczonych przez siebie (i innych) granic.
  • 2.Kocham ludzi pozytywnie zakręconych, artystów, dziwaków, ludzi z pasją i prostych, mądrych ludzi.
  • 3. ...chamom i prostakom dziękuję - od takich osobników ,,uciekam,,.

  • 4. Kiedyś chciałam studiować na ASP, być artystką ...... chociaż życie potoczyło się inaczej i nie jestem magistrem sztuk pięknych to jednak wyżywam się twórczo - mam swój mały świat wszelakich robótek ręcznych i to mi wystarczy.
  • 5.Kocham książki, kocham czytać. W zależności od nastroju czytam wszystko, no prawie wszystko bo nie biorę do ręki romansideł.

  • 6.Mówię ,,skrótami,, (czasem 3 zdania w 1) dlatego nie zawsze wiadomo o co mi chodzi i czasami wychodzą małe nieporozumienia. A wystarczy po prostu mnie zapytać co ,,autor,, ma na myśli - nie ma jak się dogadać.
  • 7. A teraz powtórzę to co inni mówią o mnie - zdolna bestia. I tu mnie duma rozpiera bo posiadam parę talentów, które już znacie i jeszcze parę, których nie znacie (a może je też poznacie).

Małomówna a tyle gada. Nie wywołuję nikogo bo wydaje mi się, że w każdym blogu jest już takie wyznanie. A jeżeli ktoś nie został wywołany a chce napisać o sobie niech śmiało pisze - wywołuję niewywołanych.

A teraz tytułowy scrapek ,,Wspomnienie z Babiego Lata,,.

A teraz już mówię DOBRANOC. Jutro czeka mnie ciężki dzień.

5 komentarzy:

  1. Scrapik piękny!!!Fajnie wkomponowałaś to zdjęcie! I te wszystkie dodatki, szczególiki,guziczki i orginalne napisy- Babie lato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny scrap, ślicznie komponują się z papierem te delikatne kwiatki z Primy. Super :) I dziekuje, ze powiedzialas coś o sobie;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim dziewczynom, które mnie wezwały do 7 prawd. Przepraszam, że Was nie wymieniłam. Przez ten ,,brak czasu,, dla siebie robię się ,,trochę nerwowa,, - myślę, że to się unormuje.

    Dziękuję za miłe słowa - nie wszystko co robię mi się podoba - tego scrapka akurat lubię no i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. BArdzo ładny scrap!!!
    Różowe tło i cztery w czerni - wszystko bardzo ładnie sie prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny scrap :))) Czy umawiałyście się na scrapowe spotkanie jak macie się ubrać? :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...