Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 31 grudnia 2008

2008/2009

Z ostatnią kartką kalendarza zerwij wszystkie złe nastroje, zapomnij o wszystkich nieudanych dniach, przekreśl niewarte w pamięci chwile i wejdź w Nowy Rok jak w nowej sukni wchodzi się na najwspanialszy bal świata.
Moim Znajomym i Nieznajomym życzę wszystkiego co najlepsze, zdrowia, samych szczęśliwych chwil i .... i po prostu spełnienia marzeń w Nowym 2009 Roku
Damurek

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego i mnóstwa czasu na nowe robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stary Rok odchodzi wielkimi krokami, niech więc wszystkie złe chwile zostaną za nami. Nowy niech przyniesie dużo zdrowia, wiele radości, a przede wszystkim morze miłości.

    Loreen (Janka)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęścia, co radość daje, miłości, co niesie pokój, zdrowia, co rodzi wytrwałość, wiary, co nadzieje prowadzi, dni wypełnionych do końca, nowych wschodów słońca i niech więcej takich rzeczy Nowy Rok Ci użyczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie za wszystkie życzenia noworoczne.
    Dziękuję za odwiedziny w moim blogu, dziękuję za wszystkie komentarze.
    Pozdrawiam Was cieplutko
    Danka

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...