Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 11 grudnia 2008

Dzwoneczki dzwonią ....

Skończyłam obrabiać pudełko po cukierkach. Ma dzwonkowaty kształt więc powstał kolejny dzwonek. Chciałam zrobić taki sam jak ten biały. Jego zdjęcie ,,wędruje,, po świecie jako przykład ozdoby świątecznej. Niestety miałam cieńszy ,,Kord,, więc musiałam odrobinę zmienić wzór. Zaznaczam, że wzorek wymyśliłam sama. Na upartego można policzyć sobie orientacyjnie słupki i półsłupki ze zdjęć (też tak często robię). Obrobiłam też dwie plastykowe kule. Tutaj (poniżej) jest schemacik. Najpierw jednak najnowsza karteczka .....

I to by było dzisiaj na tyle ...

3 komentarze:

  1. O jeju jakie piękności!!! Karteczka przecudna!Taka delikatna, a kolorki, nawet papier w gwiazdeczki z którego zrobiona choinka, no naprawdę piękna!Chciałabym taką na Święta dostać!A dzwoneczki słodziutkie!!!Aż chce się je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne sa te bombeczki ! Oryginalne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialosci:) Te dzwoneczki sa rozkoszne:) Oj przekonam sie chyba jednak do szydelka...;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...