Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 18 grudnia 2008

Trochę ostatnich kartek i ..... wiewiórka

W tym roku mam nieco pogmatwaną sytuację więc na świąteczne drobiazgi, kartki czy prezenty nie mam czasu. Inne lata o tej porze odwiedzałam znajomych z ręcznie robionymi prezencikami. Teraz niestety nawet nie mam czasu na odwiedziny, wszystko w biegu robię. Karteczek zrobiłam tylko kilka, tych jeszcze nie pokazywałam. Wśród nich jest jeden magnesik na lodówkę.

Te malutkie ,,odlewy,, gipsowe wykorzystam w przyszłym roku. Są leciutkie więc mogą być doklejone do kartek. Już coś takiego robiłam. Nie wiem czy taką kartkę można wysłać pocztą. Chyba nie.

Jak już wspomniałam prezentów ręcznie robionych w tym roku nie rozdaję. Jedynie wysłałam malutką paczuszkę Martynie (poza wymiankami). Na swojego ,,stonkowego mikołaja,, i ,,igłą malowane,, jeszcze cierpliwie czekam.

A to gość, który codziennie zachodzi do nas na podwórko. Nie mam pojęcia czy to ciągle ta sama wiewióreczka czy przychodzą na zmianę (niedaleko jest aleja wiekowych dębów - kilka tych przesympatycznych zwierzątek tam mieszka). Zabiera orzech z ziemi (zostawiłam specjalnie dla sójek i wiewiórek właśnie) siada na drzewie i chrupie.

Pozdrawiam cieplutko Wszystkich odwiedzających mój blog .

4 komentarze:

  1. Zycze czestych chwil wytchnienia w tym "zagonionych czasach"!
    Karteczki bardzo ladne:)
    Wiewiorki tez sa czestymi goscmi i u nas na podworzu, bo mieszkaja sobie w sasiednim, baaardzo starym domu na strychu. Nawet dzis pstryknelam im kilka fotek - niebawem umieszcze je u mnie na blogu:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Вы всегда находите способ удивить!
    Очень неожиданные приёмы и материалы,браво!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne...wszystko piękne;) wpadnij do mnie po swój prezencik;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne!!! wpadnij do mnie po malutką niespodzianke:)
    http://ula1409.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...