Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 17 stycznia 2009

Jeszcze muzycznie

Mamuta lubi ciszę więc Jej dedykuję Il Silenzio .
Kasiu specjalnie dla Ciebie wyszukałam.
Bardzo lubię ten utwór. Zastanawiam się tylko dlaczego czasami grają go na pogrzebach?
Właśnie dodałam do mojego bloga muzykę. Młodsze pokolenie niektórych utworów chyba nigdy nie słyszało. Jest trochę muzyki poważnej, trochę mocnego uderzenia, trochę przyjemnych dla ucha piosenek - każdy może wybrać coś dla siebie (albo po prostu wyłączyć).
Miłego słuchania.

3 komentarze:

  1. Po raz kolejny podziwiałam Twoje prace. Tworzysz świetne rzeczy. A muzyka super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, Danusiu ...

    Taka cisza też może być, no ale jakby to powiedzieć ...
    hmmm...
    :wink: ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, wiem!!!
    Chodzi o taką ciszę, że aż w uszach dzwoni od .... tej ciszy.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...