Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 6 stycznia 2009

Zaproszenie

Zaproszenie nieaktualne ... Twórczego Kącika już nie ma ....... (6.12.2011)
Mamy piękny Dom Kultury, moc ciekawych rzeczy się w nim dzieje. Takiego czegoś jak spotkania miłośniczek robótek wszelakich chyba jeszcze nie było. Więc czas zacząć.
Po pierwszym spotkaniu będę ,,mądrzejsza,, o szczegóły.
Jestem nieprzyzwoicie ciekawa co z tego wyniknie.
Zapraszamy chętne Dziewczyny z Łazisk (tych koło Mikołowa) oraz okolic bliższych i dalszych.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!!!:) I czekam na szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Zapowiada się ciekawie. Chętnie bym zajrzała, ale z Zabrza to jednak kawałek :-( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka szkoda, że z Kłodzka też daleko... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuś - Suusprawa - Gratuluję i będe trzymać za Ciebei Kciuki choć wiem, ze na 100% sobie poradzisz.. do łazisk nie mam aż tak daleko ale termin już obłożony.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety.. chetnie bym przyjechała... alea... jutro (9stycznia) mam wykład od 17-20... i chocbym nie wiem jak chciała do łazisk mam blisko ale nie dam rady przyjechac ;(

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...