Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 6 stycznia 2009

Zaproszenie

Zaproszenie nieaktualne ... Twórczego Kącika już nie ma ....... (6.12.2011)
Mamy piękny Dom Kultury, moc ciekawych rzeczy się w nim dzieje. Takiego czegoś jak spotkania miłośniczek robótek wszelakich chyba jeszcze nie było. Więc czas zacząć.
Po pierwszym spotkaniu będę ,,mądrzejsza,, o szczegóły.
Jestem nieprzyzwoicie ciekawa co z tego wyniknie.
Zapraszamy chętne Dziewczyny z Łazisk (tych koło Mikołowa) oraz okolic bliższych i dalszych.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!!!:) I czekam na szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Zapowiada się ciekawie. Chętnie bym zajrzała, ale z Zabrza to jednak kawałek :-( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka szkoda, że z Kłodzka też daleko... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuś - Suusprawa - Gratuluję i będe trzymać za Ciebei Kciuki choć wiem, ze na 100% sobie poradzisz.. do łazisk nie mam aż tak daleko ale termin już obłożony.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety.. chetnie bym przyjechała... alea... jutro (9stycznia) mam wykład od 17-20... i chocbym nie wiem jak chciała do łazisk mam blisko ale nie dam rady przyjechac ;(

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...