Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 10 lutego 2009

Wpis do wędrasia i trochę zaległości .....

Najpierw choroba a potem przyszła jakaś blokada na ,,cośrobienie,, i pisanie. Czasem i tak bywa.
Dzisiaj wysyp drobnostek, które zrobiłam tylko na potrzeby ,,Kącika,, (przyp. ,,Kącik,, to spotkania Pań chcących coś zrobić razem - teraz zajmujemy się ,,kręceniem,, czyli quilingiem).
Ale najpierw wpis do wędrowniczka Kasi i puszka po ciasteczkach (tu już ozdobiona, z tyłu jest moje zdjęcie - babcią przecież jestem).
Trochę karteczek - walentynkowa bez serduszka i typowej czerwieni, quilingowe jajko oraz haft matematyczny z różyczką, którą sama zrobiłam (te dwie techniki dopiero ,,rozgryzam,,) ....
Kursik jak zrobić różyczkę

I jeszcze nowość - biskornu - robi się łatwo i szybko. To jest moje pierwsze - na próbę. Już od dawna chciałam zrobić takie maleństwo. Najbardziej pociągała mnie technika zszywania kwadracików w całość. Ciekawość zaspokojona. Myślę, że to pierwsze nie będzie ostatnie .....

Trochę się tych zaległości nazbierało.

Jeszcze chciałam podziękować Wam za wszystkie nominacje i zaproszenia do zabawy. Dziękuję i o trochę cierpliwości proszę ..... .

8 komentarzy:

  1. Wszystkie prace piękne, ale szczególnie wielkie brawa za biscornu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że już dobrze ,znaczy bedzie co oglądać znowu bo same super rzeczy widze

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wysyp prac ;) Kartka Walentymkowa bardzo ładna :* Wpis przesłodki ;) A biscorn rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Ściskam Was mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto bylo czekac - wszystko jak zwykle zachwycajace! Przyznam, ze tez chcialabym zrobic biscornu, ale zwlekam bo mi sie wydaje za trudne. Troche mnie pocieszylas, ze jednak nie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tu piękności!!! Fajny wpis, puszka super ozdobiona i karteczki cudnej urody:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne wytworki..
    Zapraszam do mnie, czeka tam na ciebie mała niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. HOLA, AMIGA..EXCELENTES TRABAJOS...MUY BUENOS--BESOS

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...