Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 7 marca 2009

Karteczki na Wielkanoc

Gdyby nie nasz ,,Kącik,, w Domu Kultury to nie wiem czy chciałoby mi się zrobić tyle karteczek na Wielkanoc.
W tamtym roku zrobiłam 1 (słownie - jedną).

W tym roku jest ich o wiele więcej. Z motywem baranka też robiłam (już pokazałam wcześniej). Zeszłoroczny baranek był z włochatego materiału a tegoroczne wycięłam z tapety.
Są też kartki z kurczaczkiem. Jednak moje ulubione to kartki z jajkiem ,,obrobionym,, haftem matematycznym.
Resztę karteczek (Wielkanoc 2009) można zobaczyć  tutaj w albumie. Link do mojego albumu to z lenistwa dałam. Ale z drugiej strony - wszystkie kartki są razem.

9 komentarzy:

  1. Faktycznie ,duzo .Moje faworytki to te z jajem ,boskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! Mi też bardzo podobają się te z haftem matematycznym :)Pozostałe też ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie ilości...kazda inna każda fajna i każda ma swój urok i czar:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie niepowtarzalne, najbardziej podobają mi się te z jajem haftowanym. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne karteczki!!

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
    Mam w tym roku bzika na punkcie ,,matematycznych jaj,,.
    Pozdrawiam Was cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki są śliczne, ale jajeczkowe najśliczniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muy lindos tus trabajos, te felicito, un beso de Nidia de Argentina...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne Karteczki - jak zawsze zresztą! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...