Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 5 kwietnia 2009

Papierowa wiklina, 2 urodzinowe i .... prawdziwa Sztuka

Okazało się, że nie tylko potrafię pleść 3po3 ale i potrafię pleść koszyki. Uparłam się i zrobiłam aż dwa krzywulce. Początki są zawsze trudne. Mnie się spodobało to wyplatanie z gazet - przecież to wyroby resztkowo-odpadkowe a takowe są moją specjalnością - kocham zrobić coś z ,,niczego,,.

Z potrzeby chwili zrobiłam też dwie karteczki urodzinowe. Jedną dostała Alinka-Glinka a drugą podaruję bardzo bliskiej Osobie. Ta dla miłej mojemu sercu Pani K. jest z gatunku resztkowo-odpadkowych. Kiedyś namiętnie takie karteczki robiłam - z tego co pod ręką było. Własciwie to obie są z tego gatunku - pierwsza mniej druga więcej ,,resztkowa,,.

To była taka sobie moja sztuka.

A teraz Sztuka przez duże S. Wczorajszy dzień był pełen wrażeń. Pominę ranek i południe - skupię się na prawiewieczorze - rozpoczęło się oczywiście kupnem biletu na Łaziskie Spotkania Teatralne.

Potem była półgodzinna przerwa. Obejrzałam w tym czasie wystawę malarstwa ....

No i w końcu ,,Pazur śpiewa Niemena,, - występ Romana Wojciechowskiego. Niestety wrażeń słowami nie przekażę - to trzeba przeżyć samemu. Powiem tylko tyle, że utwór ,,Włóczęga,, wywołał u mnie dreszcze ......

I to by było dzisiaj na tyle .....

3 komentarze:

  1. Nie te koszyki są cudowne i z gazety mówisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Damurku to co Ty Tworzysz to nie tak przez duze, co potrojne S powinno sie pisac! Skromna, ale jakze wspaniala z Ciebie artystka! Koszyczki sa super, a w przydasiowych karteczkach jestes Mistrzynia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki są śliczne :) Też ostatnio zaczęłam tworzyć z papierowej wikliny :) Na razie na swoim koncie mam tylko 4 wyroby, ale idzie mi coraz lepiej :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://lubie-wiec-tworze.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...