Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 5 kwietnia 2009

Papierowa wiklina, 2 urodzinowe i .... prawdziwa Sztuka

Okazało się, że nie tylko potrafię pleść 3po3 ale i potrafię pleść koszyki. Uparłam się i zrobiłam aż dwa krzywulce. Początki są zawsze trudne. Mnie się spodobało to wyplatanie z gazet - przecież to wyroby resztkowo-odpadkowe a takowe są moją specjalnością - kocham zrobić coś z ,,niczego,,.

Z potrzeby chwili zrobiłam też dwie karteczki urodzinowe. Jedną dostała Alinka-Glinka a drugą podaruję bardzo bliskiej Osobie. Ta dla miłej mojemu sercu Pani K. jest z gatunku resztkowo-odpadkowych. Kiedyś namiętnie takie karteczki robiłam - z tego co pod ręką było. Własciwie to obie są z tego gatunku - pierwsza mniej druga więcej ,,resztkowa,,.

To była taka sobie moja sztuka.

A teraz Sztuka przez duże S. Wczorajszy dzień był pełen wrażeń. Pominę ranek i południe - skupię się na prawiewieczorze - rozpoczęło się oczywiście kupnem biletu na Łaziskie Spotkania Teatralne.

Potem była półgodzinna przerwa. Obejrzałam w tym czasie wystawę malarstwa ....

No i w końcu ,,Pazur śpiewa Niemena,, - występ Romana Wojciechowskiego. Niestety wrażeń słowami nie przekażę - to trzeba przeżyć samemu. Powiem tylko tyle, że utwór ,,Włóczęga,, wywołał u mnie dreszcze ......

I to by było dzisiaj na tyle .....

3 komentarze:

  1. Nie te koszyki są cudowne i z gazety mówisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Damurku to co Ty Tworzysz to nie tak przez duze, co potrojne S powinno sie pisac! Skromna, ale jakze wspaniala z Ciebie artystka! Koszyczki sa super, a w przydasiowych karteczkach jestes Mistrzynia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki są śliczne :) Też ostatnio zaczęłam tworzyć z papierowej wikliny :) Na razie na swoim koncie mam tylko 4 wyroby, ale idzie mi coraz lepiej :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://lubie-wiec-tworze.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...