Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 19 maja 2009

Moja duma - złotlin japoński

Muszę się nim pochwalić. Chociaż w moim (ostatnio zaniedbanym) ogrodzie mam mnóstwo innych ciekawych roślin naj, naj jest właśnie złotlin japoński. Czasem nie wiem dlaczego ale .... .

Zobaczyłam go u mojej sąsiadki Elżuni i .... zakochałam się. A najbardziej urzekły mnie kwiaty - maleńkie, żółte pomponiki. Rośnie sobie teraz u mnie.W różnych częściach ogrodu. Ale najpiękniejszy jest właśnie ten na zdjęciach.

Ileż ja już rozdałam małych ,,złotlinków,, moim znajomym. I ciagle ktoś pyta o nazwę i prosi o małą roślinkę. Ja rozdaję a złotlin się rozrasta ja zabieram ,,małe,, a on się rozrasta ..... i rozrasta.

Zapraszam do obejrzenia innych moich roślinek w Ogrodowej Galerii.

Zabrałam się w końcu do roboty - trochę szydełkowej, trochę papierowej .... . Jak pokończę co obecnie zaczęłam to się pochwalę. Mam jeszcze parę dawno zaczętych ale te muszą poczekać ,,na lepsze czasy,,.

Jeszcze zawieruszona karteczka. Wzięłam niedawno udział w zabawie na Wizażu - wyszło mi coś takiego.

Nie jestem z niej zadowolona ale ..... zresztą już jej nie mam. Podarowałam. O dziwo - podobała się.

I to by było na dzisiaj tyle .....

6 komentarzy:

  1. Śliczny złotlin:):):) Nie przepadam za żółtym,ale krzaczek niczego sobie:D

    A karteczka-Super:D W końcu ją liftowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny ogród..wlazłam gdzie tzreba i pooglądałam inne roślinki..
    masz niektóe bardzo ciekawe..:)

    a mnie sie karteczka podba..:)nie marudź

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieelki krzczorek i bardzo śliczny. Szkoda że ja nie mam ogrodu...uwielbiam sie w nim "grzebać":))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ,jest .A te stringi powaliły mnie na kolana poprostu.
    Są mega zajebiste.
    To byłam ja elka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ogród....mam nadzieję,że tez się takiego dorobię:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny dziękuję. Ogród ostatnio zaniedbałam ale .... roślinki chyba są zadowolone, że nie ingeruję w ich rozwój ... .

    A Ty Bea nie marudź - masz piękny ogród przecież.

    Pozdrawiam Was gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...