Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 24 maja 2009

Moje butelki ubrane ....

..... i inne szklane. Już dawno nie ,,obrabiałam,, butelek a o świecznikach ze szklanek to nawet zapomniałam. Bo te szydełkowe ubranka na butelki wydawały mi się takie jakieś ...... takie pospolite. Jednak jak czytam komentarze (album z moimi szklanymi ubranymi) do moich prac to aż nabieram ochoty by robić jeszcze i jeszcze ..... a mam spory zapasik butelek (pustych) o bardzo ciekawych kształtach.
Ta buteleczka jest z tych o prostych kształtach a i świecznik też prostym wzorem obrobiony.

Jeszcze czarne korale (kocham czerń). Są to szklane kuleczki w siateczce. Teraz właśnie te są moje ulubione.

Skończyłam właśnie albumik z moimi zdjęciami z okazji Dnia Matki. Postaram się jutro zrobić zdjęcia ............. o ile znowu mi coś nie stanie na drodze to postaram się go jak najprędzej pokazać.
Miłego poniedziałku .......

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplecik stworzyłaś z tej butelki i świecznika. Wcale nie jest taki pospolity jak piszesz. A korale boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Korale są prześliczne ! Buteleczka i świcznik super wyglądają ! Pięknie szydełkujesz :) ja się chyba nigdy nie nauczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Damurku ! Uwielbiam te Twoje "ubrane" butelki ! Szkoda, ze teraz mam tak mało czasu na dzierganie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne i butelka i świecznik! Świetnie się prezentują:) A korale-no bombowe:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Butelka i świecznik cudne...ja jeszcze butelek nie ubierałam, a mam ich sporo.Zbierałam do malowania...może czas je obszydełkować?
    Pozdrawiam Bea S

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...