Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 15 maja 2009

Stringi i szydełkowe korale

Założyłam się sama ze sobą, że zrobię stringi - wygrałam bo zrobiłam. Czasami trzeba zrobić coś ot tak dla ,,dzikiej satysfakcji,, niekoniecznie coś co nadaje się do użytku. Chociaż stringi się nadają ale ...... .
Wiem, że nie tak prezentuje się stringi ale niestety nie znalazłam chętnej modelki a babcia Damurek nie ma zamiaru robić obciachu więc zdjęcie takie a nie inne.
Jeżeli jestem przy szydełku to jeszcze jedne (ale nie ostatnie) korale. Te najbardziej ulubione były ..... ale już podarowane więc trzeba zrobić nowe ulubione.
Mam jeszcze parę wpisów do wędrasi ale nie mogę ich na razie pokazać.

9 komentarzy:

  1. Normalnie wymiękłam:))) Stringi są THE BEST!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stringi sa odlotowe! Pomysl faktycznie szalony;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stringi są prześliczne :) Piękne rzeczy tworzysz Damurku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. У Вас очень красивые работы!!! Спасибо за комментарий на пикасе.Желаю удачи!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Wasze komentarze!!!Miło mi, że moje skromne stringi się podobają.
    Sama sobie się dziwię, że je światu pokazałam ... ale co tam.

    Jeżeli kogoś babcia zgorszyła niech się nie wypowiada .... bo i po co.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Damurku za miłe słowa na moim blogu... Stringi koronkowe - czerwone! - były moim marzeniem jakiś czas temu. Dostałam je od Męża, który był po nie aż w Koniakowie... hi hi hi... Twoje stringi są rewelacyjne, bardzo mi się podobają, a korale są super pomysłem.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...