Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 5 czerwca 2009

Albumik dla Anulki

Dzisiaj znowu dużo zdjęć więc ...... mało mojego gadulstwa ....... Albumik miał być skromny ..... dialog o albumiku między Anią i mną pod zdjęciami.
Ania - Innym to robisz bogate albumiki a mój jest taki lichy ....
Ja - Głupia jesteś .......
Ania - Też cię kocham .......
No i podoklejałam ciut więcej niż miało być ale i tak jest skromny.
Albumik jak zwykle robiony w ekspresowym tempie ....... do tego nocami (2 nocki zarwałam) dlatego małe niedociągnięcia są. W nocy przecież inaczej patrzy się na świat.
A miałam nie gadać.
Miłego oglądania.
Pozdrawiam Wszystkich Gości cieplutko.

5 komentarzy:

  1. Prześliczny albumik :) a te papiery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :):):) Albumik boski Danusiu!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. same echy i achy....sliczne te albumiki....iiiiii w ogóle wszystko!!!:)...oj bede tu zaglądać, bede.....a że sie tak spytam -kościół zielonoświątkowy, to twój??:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny dziękuję!!!

    Rachel Kościół Zielonoświątkowy nie mój. Z wizytą byłam u znajomych, zaprosili mnie na nabożeństwo a ja z radością zaproszenie przyjęłam przyjęłam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...