Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 19 lipca 2009

Niedziela na Pastwiskach (Cieszyn) cz1. ........... i Nagroda

Niedziela w Cieszynie (przypominam - zostałam zaproszona tydzień temu na weekend do Małego Domku na Pastwiskach) w dwóch częściach ... bo dużo zdjęć. Może na początek skrzyżowanie i dwie ulice - jedna prowadzi do centrum Cieszyna a druga (jak ja lubię jej widok) w stronę Katowic. No i malutka ciekawostka - bezlistne drzewo obrośnięte hubą.

To nie jest darmowa reklama sklepu. Wsiadając do autobusu w mojej mieścinie zawsze grzecznie pytam - ,,czy zatrzyma się pan przy Biedronce na Pastwiskach?,, - odpowiedź -,,nie,,. No i muszę iść potem spory kawał pod górę (zatrzymuje się na następnym przystanku).

Jednak w tym roku usłyszałam - ,,dla pani zrobię wyjątek,,.

Tak uprzejmego kierowcę ,,ze świecą szukać,,. Dziękuję Panu, Panie Kierowco!!!

Zostałam zaproszona przez przemiłych Gospodarzy Małego Domku na Nabożeństwo.

Tutaj więcej nie powiem ... bo nie trzeba mówić ..... Ekumenizm ... a te chwile w tymże Kościele dużo mi dały.

Obok Kościoła jest budynek z pamiątkową tablicą ..... na miejscu Synagogi jest teraz boisko ..... zostawiam bez komentarza.

Więcej zdjęć w następnym poście.

Coś z ostatniej chwili. Dostałam nagrodę od Uli. (szczegóły na blogu obdarowanej). Jestem trochę zaskoczona i bardzo ucieszona. Nagrodę mam przekazać dalej utalentowanym osobom i ich blogom pełnym niesamowitości ... jedynym w swoim rodzaju ..... .

Autorką (twórczynią) tego wyróżnienia dla Uli jest Mama Dwóch Najdroższych Szczęść .

Trochę kłopotliwa sprawa ... jest tyle utalentowanych osób ... i tyle blogów jedynych w swoim rodzaju ..... dobra przekazuję nagrodę i osobom i ich blogom ..... bo dla mnie są jedyne i niepowtarzalne ... i Osoby i Blogi ....... ale się jąkam ........... a tak w myślach przekazuję wszystkim blogom w moich ulubionych ... Dziewczyny jesteście Wszystkie wspaniałe (przepraszam! mam w ulubionych jeden wspaniały blog męski jedyny w swoim rodzaju).

  1. Chata Magoda
  2. Robótki z myszką ,,w podróży,,
  3. Demon Cleaner II
  4. Blog Joasiuni
  5. Zastępczość

Ula dziękuję za nagrodę. Moje Ego ,,się podleczyło,,. Jak to miło gdy Ktoś docenia to co robię ... choć ostatnio mało robię ....... no co - wakacje są!!!

Taką samą nagrodę dostałam też od Alexls - dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Mój blog zamieszkuje mały pajączek Fred. Wystarczy ,,pogłaskać,, go kursorem ... kochani, pająki to przesympatyczne stworzonka. One boją się bardziej ..... przecież to takie malutkie włochate maleństwa.

4 komentarze:

  1. O rany dzięki za wyróżnienie! :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w lekkim szoku i...nie wiem co mam robić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Beatko ... właściwie to nic nie musisz robić ... to jest nagroda, którą możesz, jeżeli chcesz, przekazać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie się dowiedziałam! Dziękuję z całego serca!
    Boję się tej wspaniałości... postaram się nie zawieść. Pozdrawiam Cię najserdeczniej!
    Gratuluję Tobie!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...