Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 7 lipca 2009

Szpatułkowce

Nie będę się zbytnio rozpisywać na temat szpatułkowców. Pierwsze COŚ TAKIEGO zobaczyłam u Małgosi. Oczywiście bawię się ze szpatułkami trochę inaczej, podejrzałam tylko pomysł. Zresztą Małgosia lepiej wytłumaczy co można zrobić z tymi patyczkami. No właśnie - kto nie ma szpatułek niech nie rozpacza - patyczki po lodach też się nadają. Wiem - to już nie to ale ....... .
A to moje wariacje na temat.

Ze szpatułek można zrobić naprawdę fajne drobiazgi. Chyba jeszcze się z nimi pobawię.

Dziękuję za odwiedziny.

9 komentarzy:

  1. Danuś boskie szpatułkowce:D Nio można z nimi się pobawić można:D

    A Ty się pochwal czpusiami:D

    Qrczę śliczotyyyyy...:):):)

    Fajnie móc zobaczyć Twoje pracki na żywo:*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wyszły te zabawy ze szpatułkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny dziękuję Wam bardzo.

    Joasiu, kapelusikiem na pewno się pochwalę (kolejny może post, zobzczymy).
    Cieszę się, że Ci się czapusie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły :D Najbardziej podoba mi się drugi obrazek i kubeczek na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te szpatułkowe rzeczy. Chyba będę musiała spróbować coś szptułkowego stworzyć. Mam nadzieję, że wkrótce znajdę odrobinę czasu, bo ostatnio mam go jak na lekarstwo :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne! Ale sówka mnie powaliła!

    OdpowiedzUsuń
  8. GENIALNE :) na prawdę, masz niesamowitą wyobraźnię!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł!! superaste!!!!:)...ten msio na łace - no dech zapiera!!:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...