Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 29 lipca 2009

Trochę porządku .... i wyróżnienie

Przysiadłam troszeczkę i zrobiłam porządki w moich ulubionych blogach ......... po prostu mała ,,roszada,,.
A na dzień dobry JEDYNE CO MAM .... (Czerwony Tulipan)
Miłego dnia

Ojej, jest miły dla mnie ...... dostałam właśnie wyróżnienie. A czymże to zasłużyłam?
Nie pytam ..... .

A dla Ciebie RZEKI SNÓW (Magdalena Turowska i Jarek Wasik)

Enid zrobiła je specjalnie dla Leny i dla mnie. Zachowałam się trochę egoistycznie ... ale to przez totalne zaskoczenie.

9 komentarzy:

  1. Damurku,
    gratuluję wyróżnienia i cieszę się razem z Tobą tym cudem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pytajcie za co, cieszcie się :) bo Wy i Wasze prace na to zasługują :*

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa i dziękuję za piosenkę, własnie wysłuchałam w spokoju , gdy położyłam moje Gwiazdki do łóżka... :)
    Ja przepadam najbardziej za Grechutą i Turnauem :)
    (z poezji śpiewanej, bo słucham różnej muzyki - lubię też muzykę chóralną, mam za sobą 10lat śpiewu :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu..nie pytaj za co bo Tobie sie nalezy i juz..to taka oczywista rzecz:)

    i rzecz jasna gratuluje..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To oczywista oczywistość!! GRATULACJE!!!
    A z poprzedniego postu jak pięknie pachnie... Śliczności!!

    OdpowiedzUsuń
  7. "jedyne co mam to złudzenia, że mogę mieć własne pragnienia, jedyne co mam..." uwielbiam tą piosenkę!
    gratuluję wyróżnienia :)
    z przyjemnością tu zaglądam, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak w temacie wyróżnień, to dorzucam jeszcze jedno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyne co mam ... należy do moich ulubionych.
    Aulik dziękuję za wyróżnienie. Notka o nim będzie później ale nie podaję dalej ... bo już podane.
    Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie nagrody i wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...