Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 26 sierpnia 2009

Wszystkiego po trochu ...

Bez zbędnego gadania dzisiaj ..... miało być coś z ,,Notek,,Wójtowicza .... innym razem .... .
Szał serduszkowy dopada .... na blogach coraz więcej serduszek. Dlaczego nie .... też mam ... kolejne trzy.
Moje trochę skromne ale za to pachnące ............... goździkami i kawą. Żeby je uszyć trzeba maszyny do szycia .... wszystkie mam ,,padnięte,, ............ nowoczesne wykończyłam a staruszkę trzeba doprowadzić do stanu używalności - jeszcze jest sprawna mimo swojego wieku .... jeszcze nie 100lat ale niewiele jej brakuje. Wpis do wędrasia Feme .... pokazuję tylko jedną stronkę bo ..... z drugiej jestem niezadowolona ... w niekorzystnym twórczo czasie wpisywałam się do albumu (.... ale wytłumaczenie ....). No i zajawka mojego wędrasia - już jest w drodze. Na koniec misie ........... w sumie jest ich już ponad ..... nie wiem ... jak policzę to powiem ...... właśnie policzyłam - 44 misiaczki.

A muzycznie?

Dzisiaj AVE MARIA (Andre Rieu) ...... i nie wiem dlaczego ... LATARNIK JAN (Dzidka Muzolf) .......... miłego słuchania.
.........................................................

3 komentarze:

  1. Super serduszka! Równiez u Ciebie! a maszyne masz urocza, ma taki vinatge'owy klimat :) misie piekne. wpisik również. jak na kobietę przystało, okraszony koronkami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super serduszka...taką maszynę miała moja babcia(teraz przeszła w ręce ciotki)i ta Twoja wzbudza mój sentyment:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka pachnące kawą i goździkami.....Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...