Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 28 sierpnia 2009

Wypad do Bujakowa - Kredens

Trasa (tam i z powrotem) była daleka i dość ,,wygładniająca,, dlatego na koniec wycieczki wstąpiłyśmy do Kredensu na sałatkę (w Łaziskach G. - nad Carrefourem) . Sałatka pyszna (z kurczakiem ... dość pikantna) ...... a wystrój ............. sami zobaczcie!!! Wnętrze w półmroku dlatego zdjęcia takie a nie inne (nie użyłam lampy błyskowej).
Muzycznie utwór, który bardzo lubię (zwłaszcza wstęp do niego - tutaj bez) - JAK WARTOWNIK CO WINNICY STRZEŻE (Piotr Kubowicz)

...............................................

Tutaj utwór ze wstępem (Rajner Maria Rilke)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie wnętzrna..zawsze czuje sie w nich bezpiecznie i spokojnie:0

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie wnętrza. Tak "domowo". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce. I ten biały kredens - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne miejsce ..... przedtem nie wiem co tam było ale dużo wcześniej jakiś ,,małpi gaj,, (tu nie obrażam małp, małpy lubię - tak moja znajoma nazywa wszelakie spelunki gdzie przebywa młodzież ..... bez komentarza). Teraz jest to miejsce dla każdego ... rozrób, na 100%, tutaj już nie ma.
    Można z całą rodziną przyjść, znajomych zaprosić ... będziecie przez Łaziska przejeżdżać to możemy się tam właśnie umówić na kawę i nie tylko ... dobry obiad też można zjeść.
    Pozdrawiam

    Ps. Kredens też mam (uratowany przed porąbaniem) ale nie taki cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne klimatyczne miejsce, wielkie brawa dla właścicieli,że potrafili stworzyć takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Inusiu, miejsce naprawdę klimatyczne ... warto wstąpić na chwilę na kawę albo na ...sałatkę z kurczakiem,, ... jak będziesz przez Łaziska przejeżdżać to zapraszam w imieniu Właścicieli.
    Pozdrawiam:)


    Ciekawostka - takim wózkiem właśnie jako niemowlę ,,jeździłam,,.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...