Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 3 września 2009

To już rok ...

Wczoraj (2 września) minął rok jak rozpoczęłam przygodę z blogowaniem. Różnie tutaj bywało - raz kolorowo, radośnie - raz trochę przemyśleniowo i refleksyjnie, czasem chaotycznie i trochę ,,nerwowo,, ... ale myślę, że zawsze optymistycznie, nawet jak wyglądało, że nie ... . No, może ostatnio byłam trochę osowata ale to już inna bajka (lepiej żeby jej nie było).
Z okazji rocznicy mojego początku blogowania chciałam podziękować Wszystkim Wpadającym tutaj choć na momencik, Wszystkim Zostawiającym tutaj swój ślad.
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję za komentarze.
Dziękuję i zapraszam na kieliszeczek nalewki wiśniowej z ... posmakiem morelowym ... nalewka własnej roboty.
Jak się uporam z ... czymś tam to spróbuję zorganizować jakieś małe candy ... opóźnienie nie z mojej winy ... przepraszam, tak wyszło. No cóż, dzisiaj nie za bardzo radośnie ale ..... ,,jutro,, będzie lepiej.
Może początek pesymistyczny ale .... PRZEPRASZAM, ŻE ŻYJĘ (Justyna Szafran)

22 komentarze:

  1. Gratuluję i wiele kolejnych takich rocznic życzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu słonko,i ode mnie moc życzeń na kolejny udany i optymistyczny rok z nami :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, ze stażu blogowego wynika, że już wyjadasz nieźle z bloga! Otuchę dajesz świeżkaom takim jak ja na przykład. I na pewno nie musisz przepraszać za... za nic!!! Wiesz - "samospełniające się proroctwo"- ma swoją moc również - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Nalewką się częstuję ;-)
    A ostatnio zauważyłam, że COŚ jest w powietrzu i wszystkim bruździ i utrudnia życie. Ale przecież mamy siebie... Buziole :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zdrowko Danusiu! Wznosze toast winkiem, choc chetnie bym te naleweczke Twoja sprobowala:)
    Gratulacje! I zycze Tobie i sobie jeszcze wielu rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji "ROCZKU"
    Na naleweczkę się piszę jak najbardziej, lubię takie trunki domowej roboty.
    Życzę samych radosnych chwil, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę radosnej codzienności a naleweczka musi być pyszna że hoho :)
    Ślę uściski i fajnie że założyłas swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielu radosnych dni... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i najlepszego na kolejne lata życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, dziękuję, dziękuję ... i jeszcze raz dziękuję ...
    Naleweczka pyszna, oj długo sobie postoi ... bo ja do tych niepijących należę ... tylko tak na wielkie okazje ...
    A co z tym przepraszaniem ... po prostu dziewczyna fajnie zaśpiewała piosenkę, którą znam z wykonania Edyty Geppert ... kiedyś przepraszałam, że żyję ... teraz już nie:)
    Pozdrawiam optymistycznie, Buziaczki:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu gratuluje rocznicy:) i zycze wilu radosnych chwil...wszystko sie ułoży nie martw sie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to wszystkiego najlepszego i wytrwałości w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy Danuś na kolejną rocznicę!!!:* A winko-baaardzo chętnie! Uwielbiam domowe winka! A jeszcze jak są śłodziutkie... Mmmm niebo w gębie:D Buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wino, zwłaszcza domowe - pycha! No to zdrówko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Danusiu. Bardzo lubię do Ciebie zaglądac, ale ostatnio tez nie mam najlepszego farta casowo i nastrojowo. Dlatego tez niezbyt czesto zaglądam gdziekolwiek. Mój raczkujący blog nadal raczkuje. Pozdrawiam i... Ty wiesz, że tęsknię?

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie nalewkę wiśniową, więc chętnie się częstuję i gratuluję rocznicy :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i życzę jeszcze wielu rocznic!!!
    A na naleweczkę bym się skusiła... :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam Wszystkim za miłe i ciepłe słowa ... postaram się dalej optymistycznie blogować i w miarę ,,kurczącego się,, czasu odwiedzać Wasze wspaniałe blogi.
    Przepraszam, że nie wszędzie docieram ... . Powolna ostatnio się zrobiłam:)
    Naleweczki u mnie na razie dostatek ... zapewniam, że w tym roku wyjątkowo aromatyczna ... po prostu dobrze mi wyszła.
    Jeszcze raz dziękuję,
    Pozdrawiam
    Dobrej nocy życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego naj... lepszego z okazji Roczku, a naleweczką chętnie się poczęstuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, ze pisałam juz komentarz do tego posta ale gdzies go wcięło :-/ no ale nic!
    chciałam pogratulowac Ci regularnego blogowania i dostarczania nam miłej lektury i pięknych zdjec.
    musze przyznac, ze ta Twoja nalewka wyglada baaaaardzo apetycznie na tych zdjeciach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Inusiu, dziękuję:)

    Titanio, dziękuję ... niczego nie usuwałam (zostałby ślad) nie wiem co się stało ... .
    A co do regularnego blogowania ... jak mi czasu starcza to siadam i piszę ... lubię ten blogowy świat.

    Dobra nalewka, dobra ... najlepsza ze wszystkich jakie do tej pory zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Danusiu, wszystkiego naj naj z okazji 1szego roczku! życzę Ci wytrwałości, wielu nowych ciekawych pomysłów, inspiracji i Weny, która i tak Cię nie opuszcza, więc życzę Ci, aby przy Tobie trwała...
    i piz, pisz, pisz... bo ja uwielbiam Cię czytać... aaaa i życzę Ci, zeby w Twej kolekcji przybywało misiaczków :)
    przybędzie, na pewno - masz to u mnie jak w banku :)

    komentarz pod tym postem próbowałam wrzucić już tego 3, albo 4.09. ale... coś szwankowało z naszym kompem... i niby komentarz się pojawił, ale dziś do Ciebie zajrzałam... i o zgrozo, a gdzie mój komentarzyk z życzeniami?? wwwrrr... :/ ooo, ale własnie doczytałam, ze i Titania miała kłopot ... może to nie u mnie był strajk sprzętu... tylko u Ciebie blog po prostu urodzinowo chcuiał odpocząć :p

    oj, a nalewka jest... piekna, widać, ze pyszniuchna... ja też nie piję... ale winko lubię czasem jakis półsłodkie i w takiej nalewce też bym dzióbek umoczyła :)

    BUZIAK!!!!!!!! i nie zawracaj sobie głowy jakimiś bzdurami!!! ciesz się, bo Cię tu my wszystkie baaardzooo lubimy i Twojego bloga i prace... :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...