Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 25 października 2009

Wyróżnienia ... i przemyślenia ...

Dzisiaj to będę wielka samochwała ...... bo jest się czym pochwalić ..... oj, jest. Ostatnio dostałam kilka wspaniałych wyróżnień ... jest mi niezmiernie miło, że mój blog i to co robię jest zauważane ... jest potrzebne ... jest doceniane. Wybaczcie, że zebrałam te wszystkie piękne zdjęcia razem - i te starsze i nowe (3 x po 4 jest więc 12 wyróżnień) .... trochę się w tym wszystkim pogubiłam więc dzisiaj będzie bardzo chaotycznie ...... . Nie będę za dużo gadać - po prostu będzie ,,nakierowanie,, na wspaniałe blogi wspaniałych Dziewczyn - zapraszam na małe wędrowanie po tych blogach - warto i trzeba je poznać. Jeszcze cieplutkie ... przyszło dzisiaj ... od Pat ze SREBRNEGO GAJU ......

Chyba było jeszcze jedno wyróżnienie - albo mi się coś pomyliło (Best Blog - ???) .... nie wymieniłam bloga bo .. nie pamiętam od kogo .... . Tak jest jak się odkłada na później ... .
Już wiem .... dziękuję ............ Best Blog od Titanii!!!
I jeszcze to samo wyróżnienie dostałam od Martyny - blog DEMON CLEANER II dla mojego bloga równoległego (chwilowo zastój tam jest więc notka tutaj ... tam odrobinę później ... na pewno nie zapomnę).
Dziewczyny Drogie!!!
Zaczynam ,,obrastać w piórka,, ..... czuję się zaszczycona i ..... dowartościowana ......... .
DZIĘKUJĘ
Zasady otrzymywania i przekazywania wyróżnień? Nie pamiętam ..... tradycyjnie nie wskażę konkretnego bloga bo .......... no właśnie - bo .... to nie z lenistwa ani, że trzeba napisać za co i dlaczego się je przekazuje ..... po prostu mam z boczku tyle ulubionych blogów, że musiałabym je kopiować tutaj ....... moje dostane wyróżnienia przekazuję każdej z Was mnie odwiedzających i zostawiających komentarz (polonistka dała by mi jedynę za to zdanie - powiedziałam, że będzie chaotycznie a jest też nielogicznie).
.................................................
A z lenistwa to wyłączam moderowanie komentarzy - łatwiej wrzucić coś do kosza niż bawić się w ,,kontrolę jakąś,,.
Jak widzicie gaduła jestem .... suche posty? ..... ja kocham pisać ..... i kocham też kropeczkami pisać ........... cholernie lubię ten MÓJ BLOG ............... więc będę pisać dla Was i dla siebie.
...........................................
Muzycznie BRZYDCY i odkryta niedawno Grażyna Łobaszewska
...........................................
Ostatnio ,,odpoczywam,, od poezji śpiewanej .............. przełączyłam się z Krainy Łagodności (radio na Gadu-Gadu) na 333 Popkultowe Utwory PRL ................. na nich się wychowałam.

9 komentarzy:

  1. hi hi, wyróznienie best blog to ode mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No i Danusia znowu pisze uffffff:D Fajno fajno!!!:)

    A ja gratuluję tylu wyróżnień!:) Każde jedno wyróżnienie Ci się należy!!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Titanio kochana!!! Wiedziałam, że jeszcze ... ale dopadła mnie skleroza pięciominótówka ... dziekuję za przypomnienie!!!

    Joasiuniu kochana!!! Ja kocham to paplanie z kropeczkami ..... dzisiaj trochę chaotycznie i nielogicznie ale tak też lubię .... .

    Pozdrawiam:) Buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu kochana,wszystkie nagrody po prostu Ci sie slusznie naleza :D :* A co do kropeczek to....tez je uwielbiam ...;) sa takie wymowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że jesteś i będziesz pisać i "paplać z ......"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje ! Pozdrawiam z rana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem Danusiu, że posiadasz już to wyróżnienie, ale Twój blog jest szczególny i dlatego przyznałam Ci je jeszcze raz. Częstuj się, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! Bardzo dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...