Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 22 listopada 2009

Przeprosiny .... i rymowanka

Przepraszam za niedotrzymanie słowa ... obiecałam pochwalić się wspaniałymi wyróżnieniami, które od Was dostałam ..... przepraszam, że nie przekazałam ich dalej .... to nie jest wytłumaczenie, że trochę się w tym pogubiłam ...... ja się naprawdę odrobinę pogubiłam ....... nie tylko z wyróżnieniami ..... nie wyrabiam ,,normy,, od pewnego czasu - to widać i ,,słychać,, (posty nie są takie radosne jak kiedyś ... no i odrobinę zrzędzę) .... trudno to wszystko co zawaliłam teraz nadrobić ....... pozwólcie, że zostawię co nieco za sobą a zajmę się tym co TU i TERAZ ....
Te skromne różyczki są dla Wszystkich Dziewczyn, które wyróżniły mój blog.
I coś przyjemnego - pod moim postem znalazłam rymowankę, którą napisała dla mnie Aleksandra ...
Ja pod palmą leżeć lubię
a gdy kilogramy gubię,
to na ciasto mam ochotę ...
Lubię się pobawić (z) kotem.
Wtedy czuję się jak w niebie,
a to wszystko mam u ... Ciebie
Olu, dziękuję
...............
A muzycznie - TRADITION (,,Skrzypek na dachu,,) .....
....... chętnie obejrzę ten musical jeszcze raz.
.................

2 komentarze:

  1. Witaj w świecie niewyrabiajacych norm:( Też mnie dopadło to przerażające uczucie, że trzeba jeszcze więcej, szybciej, bardziej...ale może to nie my nie wyrabiamy, tylko normy zbyt wyśrubowane? Życzę Ci, żebyś złapała oddech i dystans i nie dała się zaszczuć tymi wszystkimi 'muszę' i 'powinnam';)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie - ,,muszę,, i ,,powinnam,, - te słowa już dawno wyeliminowałam ze swojego słownika ... już dawno ,,wypisałam się,, z wyścigu szczurów ... a mimo to nie nadążam nawet z tym co lubię robić ... niestety nie mogę napisać o co chodzi w tym moim zagubieniu ... już od pewnego czasu nie mogę nawet swobodnie pisać na moim blogu ... przykre ale prawdziwe.
    Dziękuję za odwiedziny ... pozdrawiam jeszcze optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...