Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 8 listopada 2009

Radość o poranku??????

........................ a dlaczego nie ....... dlaczego nie próbować ....... każdego dnia, każdego poranka .... ciągle od nowa ..... .
Może mam ,,głupie,, marzenia ale ... bez marzeń życie jest takie .... szare, nieciekawe ..... no co, chciałabym skoczyć ale ........ .
..................................
Miłego dnia całego ........................................ trochę monotematycznie ostatnio u mnie ...... dobra, później będzie post ze zdjęciami ................ na razie.
.....................................

7 komentarzy:

  1. ja mam kazdego dnia radosc o poranku jak widze za oknem slonce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu! przesyłka dotarła! :)
    Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim marzeniem również jest skok ze spadochronem z samolotu. Dwa lata temu spróbowałam skoku na paralotni /z instruktorem/ i było bosko....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj taki skok to musi być coś cudownego. Lecisz wolna... Nic nie stoi na przeszkodzie, tylko ty i piękno świata. Trzymam kciuki za twoje marzenia! Niech się realizują i motywują powstanie nowych marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia są po to, aby do nich dążyć ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ja moge zapytac o Pani szopke z masy solnej? Skad miala Pani formy do wyciecia poszczegolnych figurek? Bardzo mi sie ta szopka podoba i do niedzieli szukam pomyslow dla mojej 4 latki na robotke do przedszkola. Prosze serdecznie o pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy chodzi o płaskie figurki?Te są wycięte z rozwałkowanej masy solnej wg. szabloników z jakiegoś zagranicznego żurnala ... te dwie szopki były robione 10 lat wstecz więc Aniu droga ... nie pamiętam jaki to żurnal. Jeżeli znajdę odrobinę czasu to poszukam ,,wykrojów,, i wstawię obok szopki ... nie obiecuję bo ... mogę nie znaleźć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...