Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 24 listopada 2009

Wyróżnienie ....

W przedostatnim poście obiecałam, że od teraz będzie TU i TERAZ ... więc teraz się już nie ,,wymigam,, ... teraz będę na bieżąco ..... dzisiaj tak na szybko i chaotycznie ... dostałam więc się chwalę .... a co do chwalenia się - teraz to się będę dopiero chwalić ..... kurcze, jak ja coś obiecam to staram się słowa dotrzymać .... no proszę - i znowu gadam. Idę dzisiaj na spontaniczne spotkanie klasowe (ogólniak) a w czwartek mamy spontaniczne spotkanie klasowe z podstawówki .... jak będą zdjęcia to się też pochwalę.
A dzisiaj chwalę się wyróżnieniem ..... powinnam dostać wyróżnienie dla Super Leniwca (może są takowe ... chętnie przygarnę) a dostałam od Barbary Agaty Uli (miałam sobie wybrać inne ale żeby nie gmatwać wybrałam to właśnie) ... Moje Bieszczady też przyznały mi to wyróżnienie - wyróżnienie ,,Kreatywnie - bez końca,, ..... kurcze, fajne jest .......... DZIĘKUJĘ.
Oczywiście przekażę dalej ..... dajcie mi trochę czasu ... ile ma być wyróżnionych kreatywnych blogów? ... chyba 10 .... dobra, proszę o czas ..... do spotkania mi trza się przygotować ... ciekawe jak będzie.
.........................
Maszynę dziewiarską wyciągnęłam z czeluści ... mam zamiar zrobić ,,Baktusa,, ... oczywiście ,,Leniwego Baktusa,, bo na maszynie ... ale wykończę ręcznie ...... najpierw jednak spotkania .... pa ... na razie.
............................
Jeszcze muzycznie ... zapomniałam ... dzisiaj będzie ,,słynny biesiadny hicior śpiewany po francusku,, ...... no co, czy zawsze ma być poważnie? ... francuskiego się uczyłam ... ech, kiedy to było .....
............................
Kreatywność to sex appeal intelektu ..... podoba mi się to określenie ...... .
Teraz będzie powolne przekazywanie wyróżnienia ... powolne bo będę przekazywać je tak jak wszystko ostatnio robię - w żółwio-ślimaczym tempie i na raty.
I nie będę mówić dlaczego ....... dziewczyny są kreatywne w różnych dziedzinach, mają inne
spojrzenie na to samo ..... po prostu mają ... to coś.
Zaczynam od wyjątkowej osoby, dzięki której mam tego bloga ... od Martyny ... lista będzie się co jakiś czas powiększała .... oj, wydłuży się powoli ......
Martyna ... Cerie ... Antonina ... Loreen ... Inno ... Anya ... Urszula ... Joie ... MariaPar ... Aulik ... Kasandra ... Lena ... Maj ... Ewka ... Titania ... Viva ... Joasiunia ...... mogę tak długo i chyba tym razem będę ...... Dziewczyny Niewymienione, jesteście Wszystkie Kreatywne ... czujcie się wymienione ... jesteście Wszystkie Wspaniałe.
I nie ,,wściekajcie się,, na mnie ... za nękanie zaproszeniami po wyróżnienie ... jeszcze jakiś czas je będę ,,rozsyłać,, .... pozdrawiam cieplutko ... do następnego posta (będzie równie chaotyczny jak ten).
............................
Dostałam też wyróżnienie od By K ...... dziękuję ... i przepraszam, że notkę o tym napisałam tak późno ... .
.....................

19 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jesteś bardzo kreatywna :) I to w bardzo, ale to bardzo pozytywnym sensie :) Tak ładnie potrafisz zrobić coś z naprawdę skromnego materiału. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimbabwe dziękuję, miło mi ... no cóż, dysponuję raczej skromnymi materiałami ... robię z tego co ,,pod ręką,, ... ja to lubię ... .
    Dziękuję za odwiedziny ... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję...
    Miło jest odebrać wyróżnienie od Takiej osoby...
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! :*

    Zawsze się zastanawiałam jak taka maszyna dziewiarska wygląda i jak działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wyróżnienie - zaskoczona jestem i nie pytam dlaczego. Zafascynował mnie Twój blog i z wielką przyjemnością oglądam to co prezentujesz i realizację Twych pomysłów. A że czasem człowiek ma mniej czasu, a może chęci -to mija. Ważne, że jest. I dla mnie ważne jest, że jesteś gdzieś tam w świecie i że mogę odetchnąć czasem atmosferą Twej twórczości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie, czuję się zaszczycona... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu ,slicznie dziekuje i czuje sie naprawde ,doslownie wyrozniona!!!! Nie chodzi tu o znaczek ,czy obrazek ale o uznanie w czyichs oczach :* Dziekuje!!!!!

    A chaotycznie to ma często każdy z nas :D wiec sie nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny!To ja dziękuję, że Was spotkałam!
    A z tym wyróżnieniem to ja tak mogę długo ... i chyba będę ..... a co do chaosu - w chaosie też jest metoda ... jak coś jest na ,,tip-top-sztucznie,, uporządkowane to jest ... dla mnie nudne.
    Pozdrawiam Was cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Damurku, wszystko co robisz ma w sobie mnóstwo kobiecości i kreatywności :)
    uwielbiam prace zrobione z sercem i pomysłem - a Twoje takie właśnie są!

    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu,w takim razie coby trochę zamieszania wprowadzić do tego uporządkowanego chaosu ...;) zapraszam po wyróżnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję!!! Bardzo, bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję serdecznie. Czuję się zaszczycona, bo Ja nie czuję się taka kreatywna, jak wszystkie dziewczyny tworzące przeróżne cuda ! Ja tylko uzdrawiam meble i kreatywnie wędruję po sympatycznych blogach :-)) Pozdrawiam serdeczie.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dziękuje to dla mnie zaszczyt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a i bardzo dziękuję za życzenia, buziaki ślę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I aj również dziekuje za wyróżnienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tylu wspaniałych dowodów uwielbienia. ((:
    Serdecznie dziękuję za wyróżnienie mojego skromnego kawałka podłogi, za miłe słowa i przede wszystkim za pamięć. ((:

    Całusy. *: *: *:

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, dziękuję strasznie za wyróżnienie! Bardzo mi się miło zrobiło. Dziękuję za zauważenie i również napiszę, że cieszę się że trafiłam do tego cudownego i ciepłego zakątka w sieci :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu Skarbie dziękuję bardzo za wyróżnienie...:*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...