Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 11 grudnia 2009

Choinka ...

W tym tygodniu na rynku naszego miasta stanęła ...... kosmiczna choinka ..... mnie nie przeszkadza bo lubię science-fiction ale ...... dobra, ja się nie wypowiadam .......

11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście kosmiczna, ale w te Święta wolę tradycję;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no kto by pomyślał, że to choinka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe:) Czyli jednak kosmici istnieją i też mają święta:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... fajna, ale gdybyś nie napisała, że to choinka, to w życiu bym się nie domyśliła :) Raczej fontannę przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ... ciekawa nie powiem ale jednak stawiam na tradycyjną ...

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę nie lubię, wrecz nienaiwdze science fiction ani zadnych fantasy, a takie coś mi sie podoba;)Choć do choinki daleko tym swiatłekom ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. łoj, nie jest taka zła, lubie formy współczesne chociaż mogłaby miec bardziej choinkowaty kształt. ale za to pieknie swieci w mroku! uwielbiam swiatełka na choinkach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, nawet, nawet, ale tez bym sie chyba sama nie domysliła, że to choinka.

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze jedno. Ma na pewno duży plus, bo ekologiczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś podobnego stanęło na krakowskich Plantach, tyle że to co jest w Krakowie to fontanna, która ma bardzo podobny kształt i oświetlenie do tej choinki, ale to nie woda rzecz jasna, tylko jakaś choinkopodobna konstrukcja. Na naszych rondach wszelkiego rodzaju pełno aniołów... Tylko śniegu mało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglada jak fontanna z mc donalda hahahaha

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...