Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 15 grudnia 2009

,,Magnesik-zapiśnik,, i zapowiedź ...

Wczoraj dokończyłam .... zaczęłam robić na przedwiośniu chyba ... taki mega-magnes na zapiski ... na lodówkę - dla kogoś kto ma ,,namagnesowaną,, i się nie przejmuje ... znam osoby, które absolutnie na lodówkę niczego nie przyczepią bo to takie ... podobno ,,amerykańskie,, i nieestetyczne ....).
A dlaczego mega - bo ma kilka magnesików z tyłu ..... trochę ciężki więc ...... ale dobrze się trzyma.
.....................................
Chyba zorganizuję kolejne candy ... ale dopiero pod koniec stycznia ... dzisiaj tylko malutka zapowiedź ...... losowanie będzie 14.02 ... i nie dlatego, że to WALENTYNKI ale ........ no właśnie - dlaczego 14.02?
.........................

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten magnesowy zapiśnik:-)
    No właśnie, dlaczego 14 lutego? Czy ja mogę to odgadnąć?
    Serdeczne pozdrowienia i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiśnik cudny... A 14-to.... Czyżby Twoje urodzinki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdaje się, że Twoja wnuczka urodziła się 14.02 ... tak mi się coś wydaje... A zapiśnik śliczny! ja tam się nie przejmuję i na lodówce mam pełno magnesów :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się kiedyś mówiło: elegancja - francja... :)Co do 14.02 to skoro Wodnik domyślam się, że to kolejna Twoja "18-nastka" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny przepisnik:)
    urodzinki?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię robić malutkie prezenciki ... szanuję zwyczaje innych więc magnesiki wędrują tylko do znajomych z ,,zamagnesowanymi,, lodówkami ...

    No właśnie - pokręcony Wodnik z taką datą urodzin ... kolejna moja 18-nastka (tym razem 18x3 ... hahaha).
    Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusia Walentynkowa?:D No proszę super:)

    A zapiśnik magnesowy boski!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten zapiśnik!
    Ja wiem czemu 14.02, ale nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusia jak najbardziej Walentynkowa :)
    A magnesik śliczny i słusznych rozmiarów :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapiśnik słusznych rozmiarów,przepiękny . Nie mam nic przeciwko magnesom,a taki to ozdoba kuchni. A jeszcze jedno -wodnik wita wodnika,ha,ha,tylko u mnie to początek lutego.Teraz wiem dlaczego mnie tak tu ciągnęło.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...