Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 15 stycznia 2010

Misz-maszu troszeczkę ... i wyróżnienie

Ciągle zaległości nadrabiam ... wszystkiego nie da się nadrobić więc wybieram te najpilniejsze ... reszta jeszcze poczeka .... jak zaległości narosną to .... znowu zrobię selekcję ważnych i mniej ważnych.
Ważne są serduszka - podziękowania za wpis do mojego drugiego wędrasia ... serduszko dla Arlety ... .
A to mój wpis do wędrasia Agniesi .... album już do Niej dotarł więc mogę pokazać .... jakoś nie umiałam ,,ugryźć,, tematu ... nie miałam pomysłu ... najgorzej jak za dużo nad czymś myślę dlatego spojrzałam na temat tak jak spojrzałam a co z tego wyszło tego już nie zmienię ..... .
Lubię robić wpisy do wędrujących albumów.
Kupiłam w końcu gilotynkę ... Basia z Twórczego Kącika mi ją kupiła po promocyjnej cenie ... cały poprzedni rok gilotynkę ,,kupowałam,, ... marzyła mi się ta z wymiennymi ostrzami ale cena trochę odstraszała, zresztą te z jednym ostrzem też drogie ..... cierpliwość się opłaca - mam gilotynkę za 1/4 ceny ... taka mi w zupełności wystarczy.
Zajawka tego nad czym teraz ,,pracuję,, .... ubieram butelkę w kwadraciki .... będzie prezentem ... ubieranie butelek chyba najlepiej mi wychodzi.
No i jeszcze trochę szala-nie szala .... robiłam go spontanicznie - najpierw baza-siateczka odpowiedniej długości i szerokości z łuków z 5 ocz.ł - gotową bazę obrobiłam dookoła jednym rzędem łuków z 5 ocz.ł ... na krótszych boczkach zmniejszyłam liczbę łuków o połowę - potem wzór, na krótszych boczkach tylko łuki - potem dorobiłam i doszyłam kwiatuszki oraz wiązanie.
Obiecałam jeszcze jeden sposób noszenia szala ... tak na pewno go nie będę nosić ale ..... w wielkie mrozy może się sprawdzić.
Pies upodabnia się do pana czy pan do psa ...... Aga nie jest moja a mimo to jesteśmy podobne ..... ciekawe.
Dostałam wyróżnienie ... wyróżnienie, które zrobiła Titania i obdarowała nim blogi, które ją inspirują .............. dostałam wyróżnienie chociaż na moim blogu ostatnio mało prac za to dużo gadania .......... cieszę się, że nie jest ze mną twórczo jeszcze źle, miło mi, że znalazłam się wśród inspirujących blogów .... DZIĘKUJĘ!!!
Żeby przekazać dalej musiałabym wymienić prawie wszystkie blogi, które mam w ulubionych - w każdym z nich można znaleźć coś ciekawego, coś inspirującego, coś ze świeżym spojrzeniem na to samo, coś co zachwyci, coś ... ........ wymienienie tych blogów nie ma sensu bo jest ich bardzo dużo i ... zresztą są wymienione z boczku bloga ... .
.....................
I jeszcze mała ciekawostka - Twórczy Kącik dalej działa ... co robimy? każda z nas robi to co chce - taka ,,samowolka,, się zrobiła a kiedy go zakładałam założenia były zupełnie inne .... a co teraz robimy można zobaczyć w moim ALBUMIE.
....................

11 komentarzy:

  1. Kurcze :) jaka Ty jesteś pracowita!! Aż miło :) gratuluję Ci wyróżnień!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnień pracusiu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Damurku, serducho piękne, wpis super, gilotynki zazdroszczę, butelka będzie śliczna, a szal :D ja tak noszę szaliki jak jest bardzo zimno :)tylko bez czapy wtedy, pozdrawiam ;)
    bym zapomniała, gratuluję wyróżnienia :)widzisz tyle robisz, że człowiek sie gubi a piszesz, że mało, hmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten Twój szal to jakiś niezwykły wynalazek: nowa odsłona jest cudowna! Dzięki też za ujawnienie detali, naprawdę nie mogę się napatrzeć na Twoje dzieło; gratuluję wyróżnienia, jest ono w pełni zasłużone, bo inspirujący jest w ogóle świat, który stworzyłaś, niezależnie od ilości nowych propozycji:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jednym slowem sweterek dla butelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała Mi, MarioPar co Wy z tą pracowitością ... jaki pracuś ... mnie naprawdę się ostatnio nie chce (kiedyś to były czasy - siadałam i robiłam aż skończyłam) ... leniwiec totalny ... robię coś tam jak mnie ,,przyprze do muru,, ... .
    By Girafe, też bym chętnie tak szal nosiła ale ... no właśnie - musiałabym w wielkim mieście mieszkać ... zresztą z wiekiem ubieram się coraz ,,odważniej,, może też tak szal założę ... .
    Teściowo Szafiary, opisałam wykonanie szala jak umiałam ... ta nowa odsłona też mi się podoba - jest taka ,,szlachciańska,, ... .
    Blogu Niedzielny, może nie sweterek ale suknia wyjściowa ... .
    Dziękuję Wam za ciepłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. że niby ja z wielkiego miasta? (tylko czasowo), hihi Damurku jak mieszkałam na wsi to też tak nosiłam, bo cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo, chciałam powiedzieć, że w wielkim mieście ludzie nie zwracają uwagi co ktoś nosi na głowie i jak się ubiera ... kurcze, masz rację - tak jest cieplej bo wypróbowałam w wersji z czapką (wieczorową porą) ... .

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis Agniesiowy bardzo mi sie podobał! Szal jest na pewno bardzo cieplutki ;* Czekam na ubranko dla buteleczki;) I ślę gratulacje z okazji wyroznienia Cię;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale nowości :) i wszystko śliczne.
    gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Duś, ubranko skończone, jeszcze malutki drobiazg muszę dorobić ... .
    Inusia, wpis to ,,staroć,, z tamtego roku ale dopiero teraz mogłam pokazać ... .

    Dziękuję ... .

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...