Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 29 stycznia 2010

Życie cudem jest ...

Chociaż nie jestem scraperką zrobiłam scrapa na Wystawę dla Grzesia.
Nie byłam pewna czy zdążę ... odkładałam na ostatnią chwilę ..... odkładałam bo nie jestem dobra w robieniu scrapów ... bo nie mam też profesjonalnych materiałów ...... zrobiłam z tego co miałam ... zrobiłam jak umiałam.
Wybrałam zdjęcie śpiącego Grzesia z Jego bloga. Dlaczego akurat to zdjęcie? Bo tak słodko i spokojnie śpi ..... na pewno ma kolorowe sny .... dlatego mój scrap jest taki kolorowy.
.............................................
................................................

5 komentarzy:

  1. Piękne i ciekawe rzeczy miewasz pod ręką:-)
    A kartka po prostu cudna:-).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No boskie to jest!!! Bardzo Ci dziękuję. Usmiechnęlam się szeroko.
    Ściskam
    Aga, grzeskowa mama

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny scrap, taki energetyczny! radosny! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...