Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 8 marca 2010

Dzień Kobiet to ...

... coroczne święto obchodzone 8 marca jako wyraz szacunku dla ofiar walki o równouprawnienie kobiet ... ustanowione zostało w 1910 roku.
Na temat tego dnia od siebie może nic nie napiszę chociaż obiecałam ... nie napiszę bo obiecałam zgryźliwy post ... .
Zamiast kwiatka zdjęcie znalezione w necie .............. bez komentarza ... .
Mimo i pomimo życzę Wam Kobietki kochane wszystkiego naj ....... .
Naciągnęłam moją córę na malutki wypad .... na piwo ..... miło było, miło i wesoło .... .
I jeszcze zdjęcie ze spotkania klasowego (2 marca jak zwykle w Rajskim ptaku). Wcale nie byliśmy babską klasą .... po prostu chłopaki nie za bardzo garną się na te nasze spotkania ..... a szkoda.
................
Muzyczne ŻYCZENIA DLA PAŃ (Bohdan Łazuka)
................

10 komentarzy:

  1. miło, że się tak spotykacie

    no i oczywiście byle z górki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również wszystkiego najlepszego z okazji Dnia kobiet. Zdjecie z wypadu na piwko jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh - również WSZYSTKIEGO NAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnośnie pierwszej fotki. Bardzo podobny rzeczywisty obrazek z życia zaobserwowałam i zapamietałam. Na łąkę, koło naszej letniej posesji przywędrowali kobieta z mężczyzną. Ona ciągnęła wózek (taki towarowy). Prawdopodobnie mieli pozwolenie właścicieli na zebranie siana. Co też uczynili. Załadowali na wózek. Potem chłop położył narzędzia na kopę siana, a kobieta zaprzęgła się do wózka i pociągnęła - on z rękoma w kieszeniach maszerował obok.
    Brakło mi tylko tego, że nie poklepał jej po pupie...

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie urocze...mam podobne zdjęcie z osiołkiem :D pioseneczka też wpada w ucho :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz to zdjecie u góry gdzies widzialam. Mowi samo za siebie. Ale jak sie tak rozejrzec wokolo.....czy nie jest nam bliskie? Mnie najbardziej w tym dniu denerwuje ironia i taki wymuszony przymus na panach -wielu z nich sprawia wrazenie, ze danie kwiatka lub zlozenie zyczen paniom to meka jakiej nigdy wczesniej nie doswiadczal. Szkoda.....Pozdrawiam. Zastanawiam sie za ile lat ja bede mogla z corka isc na piwko?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie.
    nataneta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. babeczki jestescie super i wlasnie dlatego jest cos takiego jak dzien kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Damurku, może dasz się namówić na wspólna zabawę?http://upragnionaprzystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ha ha widziałam juz to zdjęcie kiedyś w necie ;-) no cóż, niektóre kobiety niestety mogą sobie tylko pomarzyć o Dniu kobiet. Ciekawe czy to obrazek z polski? bo jak nie polska to mi jakos na bałkany wygląda, nie wiem czemu...

    miło spędziłyście czas, to widac, w jakimś artystycznym i kulturalnym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...