Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 8 marca 2010

Dzień Kobiet to ...

... coroczne święto obchodzone 8 marca jako wyraz szacunku dla ofiar walki o równouprawnienie kobiet ... ustanowione zostało w 1910 roku.
Na temat tego dnia od siebie może nic nie napiszę chociaż obiecałam ... nie napiszę bo obiecałam zgryźliwy post ... .
Zamiast kwiatka zdjęcie znalezione w necie .............. bez komentarza ... .
Mimo i pomimo życzę Wam Kobietki kochane wszystkiego naj ....... .
Naciągnęłam moją córę na malutki wypad .... na piwo ..... miło było, miło i wesoło .... .
I jeszcze zdjęcie ze spotkania klasowego (2 marca jak zwykle w Rajskim ptaku). Wcale nie byliśmy babską klasą .... po prostu chłopaki nie za bardzo garną się na te nasze spotkania ..... a szkoda.
................
Muzyczne ŻYCZENIA DLA PAŃ (Bohdan Łazuka)
................

11 komentarzy:

  1. miło, że się tak spotykacie

    no i oczywiście byle z górki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również wszystkiego najlepszego z okazji Dnia kobiet. Zdjecie z wypadu na piwko jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh - również WSZYSTKIEGO NAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnośnie pierwszej fotki. Bardzo podobny rzeczywisty obrazek z życia zaobserwowałam i zapamietałam. Na łąkę, koło naszej letniej posesji przywędrowali kobieta z mężczyzną. Ona ciągnęła wózek (taki towarowy). Prawdopodobnie mieli pozwolenie właścicieli na zebranie siana. Co też uczynili. Załadowali na wózek. Potem chłop położył narzędzia na kopę siana, a kobieta zaprzęgła się do wózka i pociągnęła - on z rękoma w kieszeniach maszerował obok.
    Brakło mi tylko tego, że nie poklepał jej po pupie...

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie urocze...mam podobne zdjęcie z osiołkiem :D pioseneczka też wpada w ucho :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz to zdjecie u góry gdzies widzialam. Mowi samo za siebie. Ale jak sie tak rozejrzec wokolo.....czy nie jest nam bliskie? Mnie najbardziej w tym dniu denerwuje ironia i taki wymuszony przymus na panach -wielu z nich sprawia wrazenie, ze danie kwiatka lub zlozenie zyczen paniom to meka jakiej nigdy wczesniej nie doswiadczal. Szkoda.....Pozdrawiam. Zastanawiam sie za ile lat ja bede mogla z corka isc na piwko?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie.
    nataneta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. babeczki jestescie super i wlasnie dlatego jest cos takiego jak dzien kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Damurku, może dasz się namówić na wspólna zabawę?http://upragnionaprzystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ha ha widziałam juz to zdjęcie kiedyś w necie ;-) no cóż, niektóre kobiety niestety mogą sobie tylko pomarzyć o Dniu kobiet. Ciekawe czy to obrazek z polski? bo jak nie polska to mi jakos na bałkany wygląda, nie wiem czemu...

    miło spędziłyście czas, to widac, w jakimś artystycznym i kulturalnym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...