Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 17 marca 2010

Karteczki wielkanocne i ... Jarmark ...

Napiszę po prostu, że nie mam jakoś ochoty na robienie karteczek ..... może się już wypaliłam, może to zmęczenie wiosenne (jak to łatwo zrzucić wszystko na zmęczenie wiosenne) a może nawarstwiło mi się za dużo spraw, może nie daję sobie z tą sytuacją rady i ... dlatego mi się nie chce.
Obiecałam znajomej, że zrobię jej parę karteczek więc zrobiłam. Powycinałam jajek z tapety, trochę koronki, małe piórko i parę kwiatuszków .... chyba to wystarczy.
Nie mam ostatnio motywacji żeby coś robić ...... trochę mydełek i dwa świeczniki zrobiłam na Jarmark ...... i znowu zastój. Mydełka już znacie, jeżeli ktoś chce je obejrzeć to zapraszam do Twórczego Kącika - są tam też prace Pań na Charytatywny Jarmark Artystyczny.
Stoisk było więcej ale tylko te zdjęcia jako tako wyszły.
Mała relacja z tegoż Jarmarku.
Program można tutaj przeczytać i zapoznać się z występującymi artystami.
Początek przegapiłam ..... parę zdjęć, które zrobiłam Asmah ... z tego jestem najbardziej zadowolona - tancerka zawisła nad podłogą .....
Nawet pisanie mi tak jakoś niemrawo idzie .... za dużo tej zimy ... słoneczka brak ... niech się w końcu ociepli bo już zatęskniłam za wypadami rowerowymi ... byle do wiosny ... jakoś to będzie.
...............................

9 komentarzy:

  1. Skąd ja znam ten twórczy zastój :-D.
    Ale, moja córka ciągle mnie uświadamia, że człowiek nie maszyna i nie wypluwa z siebie
    100-u pomysłów na sekundę.
    Kochana to przyjdzie samo, bo już cię zna
    i wie gdzie ma wrócić....
    A wtedy napisz do mnie, a ja zobaczę czy wróciło do nas w tym samym momencie :-)))))
    Pozdrawiam ciepło słonecznie i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu super karteczki :)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Danuś kochana !!! Niby proste katreczki, jajko z tapety, koronka, piórko i kwiatek, a cuda z tego wyczarowałaś !!!

    Piękne karteczki.

    A co do nastroju, to się nie przejmuj, to napewno przesilenie wiosenne !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są super :) Bo to co proste jest często najlepsze :) A co do wiosny zgadzam się w 100%. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteluchy jak zawsze u Ciebie piękne :)
    A to lenistwo zimowo-wiosenne nie tylko u Ciebie - ale ja mówię "aby do wiosny" - wszystko się odradza to i u nas wszystko powinno wrócić do normy - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tapetowe jajka rewelacyjne! Jak naturalne!
    Daj odpocząć umysłowi, a wena wróci...
    Wysyłam Ci naszą wiosnę i słoneczko! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo widze znajoma twarz :). Ta tancerka brzucha byla na moim wieczorze panenskim i prowadzila z nami warstaty. Ach jakie ona ma ruchy. A wena wroci jak odpocznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. witam,
    czy mogłabym nieśmiało prosic o przesłanie na mojego maila zdjęc tancerki brzucha (moich:)) ?
    Byłabym bardzo wdzięczna!

    arletagolab@gmail.com

    www.asmah.eu

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...