Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 8 marca 2010

,,Świeczniki,, ...

To są po prostu ,,ubrane szklanki,, .... zapalona świeczuszka daje nastrojowe światło przez tą siateczkę. Lubię obrabiać w ten sposób szklane naczynia ..... ciekawe czy to można podciągnąć pod ,,sztuka użytkowa,, ..... może tak a może nie .... to zależy od punktu widzenia i czegoś tam jeszcze .... właściwie czy to takie ważne .... .
Ubrane szklanki nie tylko jako świeczniki mogą służyć .... w moim albumie można obejrzeć parę starszych prac ........ . Jest coś co mnie zaskoczyło ... te najnowsze można spotkać na tureckiej stronce jako pomysł .... to miłe, że gdzieś w dalekim świecie kogoś interesują moje prace.
.......................

13 komentarzy:

  1. Bardzo interesujace...a swiatelko daje pewnie romantyczny nastrój....Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jak zawsze Danusiu ... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świeczuszki to jest to...
    A jeśli do tego w tak cudnych wdziankach...
    Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne świeczniki! Uwielbiam wszystkie nastrojowe świeczniki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne,że ładne i przyjemne dla oka i romantycznej duszy.Miło usiąść przy takim nastrojowym światełku

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne,romantyczne,nastrojowe,takie kobiece...czyli takie nasze i to w dniu naszego swieta:)
    z pozdrowieniami dla Autorki i Wszystkich Pan!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ubranka dla świeczuszek. Zazdraszczam talenta. Te wykończenia na samej górze są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie sie prezentują ;) Choć nie lubię takich kolorków, ale sama praca jest śliczna i pewnie zajmująca dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za miłe słowa ... mnie chyba najlepiej wychodzi obrabianie szkła.
    To bardzo proste - wystarczy zrobić dno o odpowiedniej ilości oczek a potem do góry wzorem, siateczką ... byle nie za gęste - nastrojowe światełko świeczuszki powinno się ładnie rozpraszać na zewnątrz.
    Szkło musi być grubsze (na delikatnym można ale po co ryzykować) a nici też specjalne ... ten odcień złota też mi nie odpowiada ... kupiłam taki ,,Kord,, i chcę go wyrobić ... najciekawszy jest odcień starego złota.

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam sobie to misterne wykonanie i żałuję, że ja tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  11. Daniusiu, b.fajne są te oplotki, bardzo oryginalne połączenie szkła i materiału robótkowego, podoba mi się...
    a może sprobuj wpleść w nie jeszcze koraliki.... mysle ze całość by super wygladała :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...