Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 25 kwietnia 2010

Kolejny misz-masz ...

Dzisiaj na szybko więc odrobinę chaotycznie ..... właściwie wolę chaos niż ,,poukładanie,, ..... .
Przypominam o MOIM CANDY ...... jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie to 6 maja będzie losowanie.
Tak się zastanawiam ... a może wianek pozostanie taki jaki jest a osoba wylosowana sama go sobie przyozdobi ... albo i nie bo widzę, czytając Wasze komentarze, że taki ,,niedokończony,, też może być ..... najwyżej z wiankiem wyślę ,,części ozdobne,, luzem.
Ta broszka zrobiona z ozdobnej włóczki też należy do nagrody ..... .
W piątek byłam w mieście i wstąpiłam do ciucholandu zobaczyć czy mają misie ..... udało mi się tylko tyle wyłuskać ze skrzyni ..... ta rozkoszna pani misiowa w super sukience kosztowała ,,aż,, 2 zł .... te małe jeszcze tańsze ..... kolekcja misiaczków rośnie (stan na dziś - ponad 60). Kiedyś je wszystkie poubieram w małe, rozkoszne ubranka ..... ale to w przyszłości.
Mój nowy nabytek - stara skrzynka uratowana przed spaleniem ..... po malutkiej renowacji przeznaczę ją na moją skromną kolekcję kolczyków ... miejsca w niej dużo więc reszta biżuterii też się zmieści.
A te styropianowe ptaszki trochę sobie poczekają aż znajdę dla nich czas ...... .
Tym razem słoneczko mi nie przeszkadzało przy robieniu zdjęć ..... dlatego na nich tyle światła.
....................................
Gdyby ktoś mnie szukał to .... wzięłam sobie parę dni wolnego ..... ,,zaległy urlop,,.
...................................
Miłego dnia całego życzę!

19 komentarzy:

  1. broszka sliczna, starocie uwielbiam, Holandia jest ich pelna wiec jak bys tu do mnie wpadla to bys kontener potrzebowala by to wszystko wywiesc hehe zycze milego odpoczynku :)
    a co bedziesz robic z tych styropianowych ptaszkow??

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna misia, bardzo lubię takie wzornictwo! Apropos, czy zbierasz tylko misie zdobyte własnoręcznie? Bo u mnie w ciucharni na dole co jakiś czas zdarzają się prawdziwe misiowe rarytasy...mogłabym podesłać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki śliczny miś za 2 zł? aż nie do wiary. a skrzynie takie uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Damurku - sukieneczka dla misia cudna...a najbardziej podoba mi się kuferek, jest taki oryginalny i ma w sobie...duszę. Pozdrawiam cieplutko, wypoczywaj i wracaj pełna energii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzynia piekna.zawsze sie przyda.Ptaszki też sa fajne ciekawe jak ich ozdobisz. A misiaczki urocze są .Za taka cenąę 2 zł.Świetna kolekcja 60 sztuk ,niezla brygada misiaczkowa.Co do candy to skromne .jak oglądam strony zs slodkościami to aż mi sie słabo robi.Stempeliki i jakies takie pierdolki co nawet nie bardzo wiem do czego.Zachwycam się wszystkim.Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Damurku, Damurku, urlop wykorzystaj do ostatniego promyczka słońca, nabieraj sił na zapas i dystansu do ...
    śliczne cuda, nie sądziłam, że ptaszki też robią ze styropianu, ciekawe i pewnie tanie?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobaja mi sie Twoje misz-masze,a skrzynka zawsze bedzie zastanawiac innych swoja zawartoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie masz tu dziś u siebie fajne różne różności:)Najcudniejsza jest kolekcja misiaczków, to fantastyczny pomysł, żeby zbierać zapomiane misiaczki z ciucholandów. Zawsze takich misowych pyszczkach widzę smutek i chęć powrotu do czyjegoś domu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no pani misiowa to bomba ;-)
    bardzo ładna broszka taka totalnie nietypowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały misz-masz kuferek extra a broszka super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tu cudowności! włóczka oryginalna, misie słodziaki niesamowite a skrzynia! padłam! zazdroszcze jej ogromnie. wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brocha taka śmieszna włochota, ale fajna, bo kolorowa jest! Skrzynia jest boska! Arcydzieło normalnie! A i jakoś przeoczyłam, że zbierasz misiaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kufer bomba ! Odpoczywaj na urlopie Danusiu ! Hej

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna sukieneczka dla misia:)
    a skrzynia odlotowa-bardzo mi sie podba

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptaszki ozdobić kolorowymi piórkami i na bukiety kwiatów będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bear jest bardzo ładny.
    a ja zawsze marzyłam o tym skrzynka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Сундук просто класс, а мишка мммммммммммммм! У меня мужа Мишкой зовут, по этому я безума от этих созданий!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...