Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 7 maja 2010

,,Cudowna podróż .... ,, i podaj dalej ...

I Ty możesz przeczytać tę książkę zapisując się na CandyN1 .... oczywiście jeżeli wygrasz to ją przeczytasz.
Zapisałam się ... podoba mi się pomysł - szczegóły na blogu Mój świat i hafty.
Powinno być zdjęcie ale ... tu muszę zaklnąć .... do jasnej ch****y, pierwszy raz nie idzie mi umieszczenie zdjęcia z boku bloga - ciągle wyskakuje błąd wewnetrzny.
Będę jeszcze próbować ... przecież uparta jestem.
Zapisałam się też do zabawy podaj dalej ............. .
Rok wstecz nie orientowałam się o co w tej zabawie chodzi .... zresztą mnie takie zabawy nie interesowały. Kiedy dostałam malutki prezencik od Wiszki a dawno temu to było, nie podałam dalej bo .... byłam zdezorientowana .... teraz już wiem ,,z czym się to je,, (tamta zabawa już ,,przeterminowana,, jest bo minął w styczniu rok ... no i jakoś inaczej się nazywała ....).
Jako, że lubię małe prezenciki robić a ostatnio i dostawać znalazłszy ,,Podaj dalej,, u Pat ze Srebrnego Gaju postanowiłam się włączyć ale ..... nie zdążyłam.
Dla chcącego nic trudnego ...... tak długo szukałam aż znalazłam ... załapałam się u Maggie.
Zasady skopiowałam, przepraszam .....
A są takie:
1.Musisz posiadać własnego bloga.
2.Pierwsze trzy osoby ,które umieszczą pod tym wpisem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie,otrzymają ode mnie ,mały ręcznie robiony upominek,który wyślę w ciągu 365 dni.
3.Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom,na prezent od ciebie.
4.Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.
.... dzisiaj jestem odrobinę rozkojarzona ...... a kto temu winien? Oczywiście pogoda .... tęsknię za ciepełkiem, za słoneczkiem ... za moje gadulstwo też przepraszam.
Mam nadzieję, że będą chętne osoby ...... zapraszam.
Drugie ,,załapanie,, mam u Alexandry ... jeszcze mi jedno zostało ...... no to idę na poszukiwania
......................
..... znalazłam wolne miejsce u Noami ... no to komplet w obie strony.

10 komentarzy:

  1. hehe Damurku u mnie tez ta zabawa jest :) daleko do mnie nie mialas a nazywa sie pif- paf :)
    w zwiazku z tym ze jak sie u Duski tylko wpislalam to moge jeszcze 2 razy wziasc udzial :) i dlatego sie dopisuje :P
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz, a ja szukałam tak daleko (i jeszcze trzeciego ,,załapania,, nie mam).
    Dziękuję, że się dopisałaś ... wysłałam do Ciebie meila z prośbą o adres (może nie doszedł albo ja przegapiłam - rozkojarzona jestem ... no to adresik proszę na murdanek@gmail.com)... to teraz dwa prezenciki dostaniesz ... haha:) a może o pierwszym jeszcze nie wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. U Danusi chętnie - już zaglądałam ale bez powodzenia .... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Damurku maila odebralam i odeslalam adresik , jesli szukasz 3 zalapania to u mnie sa miejsca :)
    ale sie ciesze na mysl o upomineczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u nie potwierdzone :) Proszę o ades na: alexandra.mojepasje@gmail.com :) I przepraszam za opóźnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, coś zjadłam literkę, zamiast "u nie", oczywiście ma być "umnie". Przepraszam, ale tak to jest przy remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakręciłam się :) Damurku to u Ciebie jest jeszcze wolne miejsce? Jak tak to ja je reflektuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to u mnie już komplet jest! Noami, Alinko i Alexandro, miło mi .... dziękuję za ,,załapanie się,, u mnie ... (jeszcze mi adresu Alexandry brakuje - jako, że ja do Ciebie a Ty do mnie a jam starsza to ... czekam na Twój adres na murdanek@gmail.com) ... teraz proszę cierpliwie czekać na upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, ślepa komenda ze mnie, nie dopilnowałam i nie zdążyłam:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszczę w takiej zabawie nie uczestniczyłam ale może u kogoś się zapiszę jak zdąże.
    Pozdrawiam!
    Bardzo fajny ten link:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...