Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 25 lipca 2010

Dobra niania to skarb ...

Nie ma jak lekki i przyjemny film na poprawę humoru.
Może jakaś baśń?
Gdyby mi zaproponowano malutką rólkę wiedźmy, czarownicy lub wróżki to przyjęłabym ją bez wahania.
................

...................

No co? Lubię świat bajek, świat baśni .... wiem, wiem życie to nie bajka ale jak dobrze czasem przenieść się w taki inny świat, świat iluzji .
.........................
.... lekcja piąta - ,,NIE TRACIĆ WIARY,, jeszcze nie jest zakończona ....

7 komentarzy:

  1. Na pierwszym bawiłam się równie dobrze jak moje młodsze dziecko, piękna opowieść,drugiej jeszcze nie widziałam ,życzę spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj obejrzałam drugą część a przed chwilą skończyła się część pierwsza ... obie w seans24.pl sobie obejrzałam ..... .
    We mnie jest dużo dziecka, oj duuużo ... film mi się podoba, na pewno jeszcze do niego wrócę.
    Może jeszcze coś baśniowego sobie poszukam .... mam ochotę na więcej ...

    OdpowiedzUsuń
  3. też oglądałam ten film, bawiłam się przednio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też oglądałam ten film. nawet moje córki z zapartym tchem. bardzo pouczający jak każda bajka. we mnie też jest coś z dziecka i dlatego tak jak ty kocham baśnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jest to piękna baśń. I obejrzę ja bez wąpienia. Uwielbiam takie baśnie. A pamiętasz film: "Pani Łyżeczka" - też o niani, ale nieco inny i sporo starszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. film zapowiada się świetnie, obejrzę go na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...