Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 26 lipca 2010

Jest dobrze ...

,,Milczenie to tekst, który niezwykle łatwo jest błędnie zinterpretować,,
(nie pamiętam kto to powiedział)
Jest dobrze .... jest dobrze, kiedy wiemy co i jak ... nie musimy wcale pytać dlaczego tak a nie inaczej .... tak ma być .... jest dobrze.
Kilka słów ... ważnych słów .... już jest dobrze ..... ulżyło mi choć lekko nie jest.
Milczenie różnie można tłumaczyć .... ważna jest rozmowa ... choć kilka słów .... jest dobrze.
Jestem spokojna .... chociaż jest mi ciężko ale jestem spokojna ..... jest dobrze.
........................
Zdania jednak nie zmienię - nie lubię wakacji ... nic na to nie poradzę.
Kolejna bajka na poprawę humoru .... może ktoś powie, że jestem stara wariatka ... a co mi tam, stara czy nie stara, wariatka czy nie wariatka .... lubię takie filmy i już.
W tym moim zdołowaniu chciałam się zupełnie z życia społecznościowego usunąć a ...... a wlazłam na kolejny portal społecznościowy (z Naszej Klasy pousuwałam wszystkie zdjęcia ... jeszcze jestem jako ,,pusta kratka,, bo nie wiem czy jak usunę moje konto to ,,klasa,, zniknie - moderatorem jestem ...... . Nie lubię czegoś takiego jak szantaż ... nie zaakceptowałam 3 punktów i wyskoczył komunikat - jeżeli nie zaakceptujesz to po 30 dniach usuniemy twoje konto .... to jest szantaż) ..... na Facebooku się rozpanoszyłam.
To jest właśnie jedna z tych skrajności .... bloga też chciałam skasować a założyłam jeszcze dwa.
Chce się usunąć z życia społecznościowego ale ...... .
Chyba sama nie wiem czego chcę ..... kobieta podobno zmienną jest.
.......................
Głowa do góry choć wszystko się pieprzy ... głowa do góry i do przodu ........ postaram się.
Dla moich wnuków to zrobię (znowu babcią będę - Karolinka będzie mieć siostrzyczkę .... albo braciszka) .... głowa do góry i do przodu bo ..........
................bo mimo i pomimo i na przekór
................

4 komentarze:

  1. Zawsze może być lepiej niż jest. Pamiętaj! I nie usuwaj się z żadnych portalów gdzie Cię mam..nie zgiń mi.. ;* zaadoptujesz córę/wnuczkę czy jak wolisz mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Duśka, masz rację, zawsze może być lepiej ale ... ale niestety nie zawsze może być tak jak chcemy ... takie życie.
    Spokojnie, jeszcze Wam trochę potruję na moich blogach bo jestem ... no nie, złośliwa małpa nie jestem ale potruję z przyjemnością.
    A jak nikt mnie nie będzie już chciał czytać to sobie a muzom będę pisać ... ha!

    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu , jak się wkleja filmy z you tube?
    trę bym chciała kilka piosenek mieć na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, wysłałam Ci odpowiedź meilem:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...