Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 9 lipca 2010

Że życie jest piękne ...

Słowa i muzyka Włodzimierz Wysocki, wykonanie Kabaret Ani Mru Mru ..... .
,, ... W kabarecie, mimo, że powinno być śmiesznie czasem jest mądrze i refleksyjnie ..... ,, to nie moje słowa ale się podpisuję ..... .
.......................
NIC MI NIE JEST
.... to tylko Jaśnie Pani Refleksyjność mnie dopadła .......... tak Jej się ze mną spodobało, że nie chce odejść ............. chociaż mnie z Nią też jest dobrze ale ...... ale na jakiś czas Ją wykopię .......... bez obaw, nie obrazi się .... prędzej czy później wróci (jak siebie znam to na pewno prędzej).

15 komentarzy:

  1. U mnie dziś : buuuuu, brrrr i kiepściutko, ale jak piszesz, "że piękne", to może rzeczywiście, kto wie? ;) W każdym razie ślepa nie zauważa - ja, czyli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania,ale ,,że życie jest piękne,, to słowa piosenki ... no i ciągle to słyszę od ,,pocieszaczy i poklepywaczy plecowych,, .... ja powiem inaczej - ŻYCIE JEST CIEKAWE ...... dzisiaj cudownie, że hoho a jutro cegłą w drewnianym kościele obrywam - czyż to nie ciekawe? U mnie ostatnio było buuuuuuu, brrrrrrrrr i kiepściutko - właśnie Jaśnie Panią Dołowatość wykopałam ... Refleksja jeszcze się trzyma .... .
    Ściskam mocno ... no i chętnie dam się pościskać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przecież może być też Jej Wysokość Refleksyjna Pozytywna i Radosna :) takiej nie wykopuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem każdego dopada... Dołowatość wykopałaś, poślij za nią też refleksję i do przodu pierś, uśmiech na twarz :)
    Ściskam baardzoo mooocnooo :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała Mi, toż one są, te Jej Wysokości jak najbardziej Pozytywne i Radosne ... bo gdyby nie były takie to mnie już dawno tu nie ma ... dzisiaj komentarz u Ciebie napisałam i ... i stwierdziłam, że jest głupi - no i nie napisałam ... ha!

    Zula, pierś to ja do przodu cały czas a uśmiech mam prawie cały czas (na starość kurze łapki sobie hoduję ... próbuję, bo ich ciągle niet ...) ... dzięki za uściskanie i przepraszam ale tego co miałam wysłać jeszcze nie wysłałam - jak mi przejdzie ,,wszystko co robię jest do niczego,, to spakuję kopertę i biegiem na pocztę ... .

    Cholerne nastroje ,,w dół,, ale to tylko upiory przeszłości się odzywają i czasem straszą ... myślę, że każda z nas jakiegoś tam Freddiego Krugera ma w szafie ... dobrze, że lubię horrory ... dlatego się trzymam i do przodu mimo i pomimo .... Wam też tego ,,do przodu,, życzę:)
    Jak ja tyle gadam to jest dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć utulę tę twoją refleksyjną duszę,
    pośpiewam do uszka
    łezki obetrę
    i pogonię w diabły te demony smutku...
    Danusia my już nie mamy czasu na ciągłe przemyślenia....my musimy gonić,
    bo tyle nam w życiu uciekło między palcami.
    Oczywiście mam na myśli możliwości, które przyniosło... NOWE.
    Czy kiedyś marzyłaś o tym że świat przyjdzie do ciebie, wystarczy tylko kliknąć.
    Teraz tylko wokół siebie trzeba mieć dobrych ludzi i to jest chyba najtrudniejsze.
    Buziaki :-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Bronka za przytulenie ...
    oj, tak, pośpiewaj mi do uszka ...
    łezki nie obetrzesz bo ... bo ,,chłopaki nie płaczą,, i nie ma łezek ...
    smutku u mnie nie ma tylko ... tylko szlag mnie trafia bo ... ale dlaczego mnie trafia wolałabym nie pisać ...
    Mnie czegoś innego między palcami przeciekło a NOWE mi niestraszne ...
    No właśnie - dobrzy, normalni wokół nas - o to najtrudniej(ludzie mogą być stuknięci, świrnięci ale normalni ... wiesz o co mi chodzi)...
    Ciężko też wykopać, pogonić upiory przeszłości ... próbuję z różnym skutkiem ...
    Dziękuję, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Damurku spokojnie :) Nie spiesz się, najpierw pogoń upiory :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Damurku, ja zawsze z ogromną przyjemnością do Ciebie wpadam, nie straszne chyba tak bardzo te Twe upiory, bo wychodząc od Ciebie jestem jakaś pełna wigoru, pozytywnej energii.
    Nie potrafię tego "ubrać w słowa", ale uwielbiam czytać twe "wewnętrzne monologi samej ze sobą" , w Tobie drzemie jakaś moc, energia.
    Może masz coś z czarownicy...takiej dobrej czrowniczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zula, dziękuję za cierpliwość ... pogonię, pogonię ale ja przez drzwi wykopuję a one oknem włażą ... dobra, żartowałam ... postaram się w ferworze remontowego bałaganu się wywiązać ... cholera! kiedyś jak obiecałam to od razu się wywiązałam a teraz ... obiecam i trzeba czekać (to przez te upiory:)) .....

    Rumianku, jak ładnie to napisałaś - ,,wewnętrzne monologi samej ze sobą,, ... dziękuję!
    Mam coś z czarownicy? Nie znam się na czarnej magii ... więc może coś z wiedźmy ... (Wiedźma – w przedchrześcijanskich słowiańskich społecznościach kobieta posiadająca wiedzę, związaną z ziołolecznictwem, medycyną, przyrodą. Osoba szanowana przez społeczeństwo, zwracano się do niej po rady) .... o tak, ja chcę coś z wiedźmy! ... .

    Dziękuję, że wpadacie do mnie i czytacie moje przemyślenia ... dziękuję za dobre słowo i konstruktywną krytykę.
    Pozdrawiam i przesyłam odrobinę chłodnego wiaterka ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. osobiscie nie lubie kabaretow naszych czasow bo powinny rozsmieszac a sa zalosne,takie robione na sile,byc kabaracierzem to ciezki kawalek chleba, a najczesciej widzimy skaczacych na scenie idiotow ktorym wydaje sie ze sa dowcipni i smieszni

    OdpowiedzUsuń
  12. Blogu niedzielny, może masz rację ... no cóż, jakie czasy takie kabarety ... a ja lubię kilka kabaretów naszych czasów - mam chwile kiedy chcę się oderwać od rzeczywistości i poszybować w krainę ,,głupoty,, - dla jakieś równowagi psychicznej bo nie może być ciągle poważnie ... za dużo mam tego ,,poważnie,, ..........

    Może ten kabaret nie powinien tego utworu i w ten sposób przedstawiać ale .............. ale dlaczego nie?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej..Wpadłam dopiero dziś...Straszn upał..Umieram.A na dodatek ide do piekarni chlebek piec..tam to dopiero jest ,,cieplutko..i tak zycie jest piękne - gdy się żyć umie;;;;;;A Ty umiesz..z tego co wiem ..Żyjesz pełną duszą..Kabaty kocham ..Choc wiadomo że nie wszytskie...pozdrawiam buźka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak Damurku masz rację, powinnam napisać "wiedżmy" :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...