Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 30 września 2010

Spotkanie scrapkowe

Miejsce spotkania - McDonald's na ul. Stawowej w Katowicach ..... uczestniczki - Magcich, Elda, Agnessja, Aniasmi, Demonika, Dominika i ja.
Jak było? Jak to bywa na spotkaniach scrapkowych - dziurkowanie, stemplowanie, gadanie, stemplowanie, dziurkowanie, gadanie ..... a na stole twórczy bałagan.
Dziękuję za przemiłe i twórcze spotkanie.

20 komentarzy:

  1. A ja nic tylko stempelkuje:)Super, że byłaś z nami. Koniecznie trzeba to powtórzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze spotkanie ! a klienci mc donalda? nie przyłączyli sie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko stempelkujesz - na jednym zdjęciu rękami machasz:)(nie wrzuciłam go na bloga bo ... no bo ja jakoś dziwnie tam wyglądam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedziałyśmy przy wejściu więc reakcje wchodzących były różne .... dominowało zdziwienie oraz uśmiech wyrażający sympatię ..... no bo to i dziwne i sympatyczne zjawisko w takim miejscu było:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsi byli policjanci którzy weszli i dziwnie na nas patrzyli:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za dobrze Wam dziewczynki?? Człowiek łapie resztki czasu za ogon, a tam kobitki sobie grzecznie siedzą i scrapują...
    Troszkę zazdroszczę, ale i cieszę się, ze mogłyście być razem, twórczo i artystycznie.
    Pozdrowienia jesienne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojojoj... pięć niewinnie wyglądających kobitek, a bałagan za bandę dzieciaków zrobiły ;p to się panom policjantom nie dziwię ;p fajne miejsce na spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no ale fajnie madzia i danusia sie spotkały, fajnie Wam kobitki;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny bajzel jak się z boku na to patrzy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spotakanie..kocham taki ład na stole - zawsze wiem gdzie co leży ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. a tu juz się nie spotykamy w Heliosie na spotkaniach ????

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki ład/nieład na stole to twórczy nieład ... w takim pomieszaniu dziurkaczy, stempli, papierów itd. to tylko scraperka się odnajdzie:)

    Co do Heliosa to nie wiem .... ja nigdy tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super spotkanko, aż zazdroszczę Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale suuper!!! Ach te spotkania ach...:) Ja śmigam za tydzień i już nie mogę się doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale twórczy nieład :) hmmm ile skarbów.
    Super spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że spotkanko się udało:) Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje, że nastepnym razem dotrę, no bo grypę już zaliczyłam (prawie juz sie kończy).
    Ciesze się, że mialyście dobry czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że twórczo było, a ile wykrojników i to w różnych rozmiarach :) zazdraszczam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego mnie tam nie było.... kurczę tak blisko :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałyście dziewczyny radochę:)))czyli bezkarne bałaganienie i w efekcie wspaniałe produkty! Spotkanie z wymianą doświadczeń i wesołe pogaduszki, to super sprawa! Pozdrawiam Was wszystkie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...