Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 3 października 2010

Pusta widownia ...

Występ kabaretu ,,Drzewo a Gada,, dla mniej niż 10 osób!
Chciałam powiedzieć, że mi wstyd za mieszkańców naszej miejscowości ale ..... no właśnie, przecież byłam więc dlaczego miałoby mi być wstyd ........ byłam i nie żałuję. Jednak jest to ale ........
Odrobinę więcej na Moich Spotkaniach ze Sztuką ............ nie chce mi się dzisiaj gadać.

Spokojnej nocy i słonecznego dnia całego

7 komentarzy:

  1. Witam ..to widownia zalała całą salę .....no czasem tak bywa - pewnie przedstawienie było podczas jakiegoś filmu w TV - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. niech ci nie bedzie Danusiu wstyd! w zadnym wypadku! TY bylas i nie masz sie co wstydzic!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało ludzi ceni sztukę, ważne ze byłaś Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, mniej niz 10 osób...to musiało nie być fajne dla samych artystów przede wszystkim :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. znam, to z autopsji... Nawet nie myśl o wstydzie, ludziom bliżej do Majki, krzyży i innych rozrywek. Caluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu...jeśli mogę się tak zwracać...zapraszam Cię na swojego bloga po odbiór wyróżnienia :-), pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, to przykre kiedy ludzie nie chcą się ruszyć z domu aby "łyknąć" odrobiny kultury na żywo. Myślę, że wszechwładna telewizja omamiła większość społeczeństwa....dobrze, że Ty byłaś i możesz nam o tym powiedzieć. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...