Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 1 grudnia 2010

Losowanie ...

Ja tak na szybko .... mam dzisiaj pokręcony dzień ...... do tego się nie wyspałam ...... wieczorem mogę zasnąć na stojąco więc losowanie już teraz ........ .
Skorzystałam z internetowego ,,losowacza,, ...... szybko i sprawnie wybrał numerek 39 


trzydziesta dziewiąta w kolejce stanęła 
gratuluję .... duża butelka już jest Twoja

Przypominam, że średnia buteleczka już DANUSI przypisana za pierwszy komentarz 
(to się u mnie nie zmienia .... osoba, która pierwsza staje w kolejce też coś wygrywa ... reszta zasad jest ,,ruchoma,, żeby ciekawiej było)
Mała buteleczka tym razem przeznaczona dla ostatniej osoby w kolejce czyli dla ZAINSPIROWANEJ

Dziewczyny moje gratulacje! 
proszę o adresy ... (murdanek@gmail.com)

Dziękuję Wszystkim cierpliwie czekającym na losowanie za udział w zabawie ..... chciało by się każdą z Was poczęstować ... chociaż kieliszeczek ale to raczej niemożliwe ..... no chyba, że jakiś zjazd blogowy zorganizujecie to ..... to ja butelczyny przywożę:)

Obiecuję następną zabawę ... jeszcze nie wiem kiedy ale jak już będzie to bez%owa ....... :)

Jak nie padnę wieczorem to może jeszcze coś napiszę ...

Miłego dnia całego

19 komentarzy:

  1. Wylosowanym gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i moje nalewki dalej są w nagusieńkich buteleczkach;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom i ja sie bardzo ciesze że zdążyłam i byłam pierwsza z komentarzem i jedna buteleczka jest moja. Dziękuję Danusiu za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom, a Ciebie Damurku zapraszam serdecznie na naleweczkę w moim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohoho!! No to będę sobie osładzać ponure zimowe dni!!!! :))))
    Serdecznie dziękuję za zabawę, zwłaszcza że finał dla mnie pomyślny :)))))))))))))))))))))))))
    Pędzę pisać e-maila!
    Życzę spokojnej, śpiącej mocno nocki!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wygralam no trudno :( ale za to bede miala watrobe zdrowsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej! ja tez?! jak cudownie! dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo! jejku... jak miło!
    muszę przyznać, że taka nagroda z marszu cieszy chyba bardziej niż po losowaniu...
    dziękuję baaaaaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za zabawę :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję zwycięzcom:) naleweczkę wiśniową popijam bo zimno na dworze, sweterek mam ażurowy jak w candy wiec ... prawie jakbym wygrała;)
    do następnego razu:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zawiedziona ze random mnie nie wylosował, nie lubię go i już! Eh :( no ale dziewczynom się poszczesciło i to trzem, gratuluję i zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Elwirze, Danusi i Zainspirowanej pięknej wygranej, będziecie miały wspaniałą naleweczkę i to w ślicznej sukience!!!! A mnie zrobiło się smutno, że los nie padł na mnie:(((((Może w nowym roku coś mi skapnie, jak Danusia zorganizuje jakąś imprezkę:)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie wygrałam, bo apetyt na nalewkę wieeeelki miałam. Zwyciężczyniom gratuluję. Za zabawę dziękuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje .Serdecznie pozdrawiam z zasypaniej wsi,,

    OdpowiedzUsuń
  15. to jak sie teraz dziewczęta spotkaja to będa tańcować ;), gratulacje dla Was :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu zapraszam Cię do mojego saloniku - czeka na Ciebie mikołajkowy prezent:))) Buziaczki,pa.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje dla wszystkich wylosowanych...przegapilam zabawe,moze nastepnym razem;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...