Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 22 kwietnia 2011

Wielkanoc 2011


16 komentarzy:

  1. Wesołych świąt. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych spokojnych Świąt - mokrego dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BLogosławionych Swiat Zmartwychwstania Panskiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja Tobie życzę błogosławieństw Bożych i wspaniałego, pełnego radości i pokoju czasu spędzonego z bliskimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu - Wesołych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  6. aj, radosnych, radosnych, jak te twoje baranki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fajne te barany-owieczki :) :) :) :) wesolych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo dziękuję Wam za życzenia .... i smacznego jajeczka jeszcze życzę:)
    Te radosne baranki/owieczki z masy solnej to prezent od Dorotki dla moich wnuczek .... prawda, że ładne?

    OdpowiedzUsuń
  9. Danka,spokojnych świąt życzę i dużo siły

    OdpowiedzUsuń
  10. Danа, serdecznie pogratulować Wielkanoc
    Dobrоgo zdrowia i wszystkiego najlepszego dla сiebie i twoich bliskich/

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu! Zdrowych, pogodnych i radosnych Swiat zycze! Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i spokojnych świat:)- jeszcze trwają, wiec życzenia sie liczą:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...