Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 26 lipca 2011

Szybkie Candy

Takie szybciutkie z moim wczorajszym ,Bezsensem,, w roli głównej ... 
Jeżeli ktoś lubi takie bezsensowne, nieprzydatne drobiazgi to zapraszam do zabawy ...

Losowanie późną nocą 30 lipca ...

Wiem, wiem! Z poprzedniej zabawy pozostał mi jeden pakuneczek do wysłania ... jeszcze w lipcu poleci do Anity.
Jeżeli jeszcze mam jakieś zaległości (oprócz wpisów do albumów) to bardzo proszę o przypomnienie (na adres meilowy).
Tak mnie naszło więc maleńkie candy organizuję ... sama się zapisuję to tu to tam .... np. ostatnio u Lejdi się zapisałam:)
Warunków nie ma bo jest szybkie (niecałe 4 dni na zapisy dla chętnych) ... no może jeden jest malutki ale istotny warunek - trzeba być jawnym ... jeżeli ktoś chce ze mną ,,rozmawiać,, nie może za parawanem zwanym Anonim się kryć ... :)
A tak na marginesie - lubię odwiedzać Wasze blogi ... sporadycznie ślad zostawiam ... odwiedzam jako cichy oglądacz i podczytywacz:)
Nie trzeba w pasku bocznym, nie trzeba w poście linka dawać ... tym razem nie.

U nas nieśmiało słoneczko zza chmur wygląda .......
Miłego i słonecznego wtorku ......

13 komentarzy:

  1. Już drugi raz usiłuję się zapisać, blogger stawia opór, ale nie dam się i napiszę, ze chcę ten fajny, pomysłowy zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do ciebie często zaglądam mam twój blog na bocznym pasku i oczywiscie na CANDY się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się bezsens spodobał, więc oczywiście się zapisuję. Co prawda 30-go wyjeżdżam i nie będę miała dostępu do netu przez jakiś czas, ale to chyba nie przeszkadza?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, Ty wiesz ;)
    miłego dzionka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu i mnie nie może u Ciebie zabraknąć
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj nie z powodu candy:) ale wszystkim zycze szczescia!
    jesli masz ochote na zabawe:) zaraszam do mnie po wyroznienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ;) ja się zapiszę poniższym komentarzem:

    Danko ;) ja sobie przegapiłam Twój komentarz ślubny :) z tym filmikiem hahaha ;) dopiero teraz zobaczyłam, śmiech jest zaraźliwy... dzięki :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chętnie przygarnę ten "bezsens" pozdrawiam - miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do siebie po wyróżnienie.
    A do kolejki się dopisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w candy życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie bezsensy ;) szkoda, że się spóźniłam :( dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...