Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 8 września 2011

,,Никогда не сдавайся,,

Nie mogłam się oprzeć i w końcu wkleiłam podkradnąwszy go Sarmatix :)


Ja to już od dawna jak ta żaba ,,pożerana przez życie,, trzymam je kurczowo za gardło i podduszam raz mocniej raz słabiej ale widocznie skutecznie ...... no co, mam się dać pożreć?
Nic z tego:) 
Nawet jeżeli nam się wydaje, że nie mamy wyjścia, że to już koniec, że ....... itd. itp. to bierzmy przykład z tej żaby.  Nawet na wydawałoby się przegranej pozycji mamy jakąś szansę ... skorzystajmy z niej!

Miłego popołudnia Wszystkim życzę:)

7 komentarzy:

  1. No co ty! Nie poddawaj sie Danusiu! Byle do przodu. Wszystkich nas zycie od cyasu do czasu podgryza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwona, no co Ty! Ja się przecież nie poddaję:) I ciągle do przodu się pcham:) Chwilowo jestem wkurzona a jak jestem wkurzona to mi się fajnie takie posty pisze!
    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego kochana i nie wkurzaj się już :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuś to jest genialne !
    i tak trzymaj Kochana
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Margo, jak ja się wkurzam (a z natury niespotykanie spokojny człowiek jestem) to ,,jadę,, emocjami, spontanicznie ,,rozrabiam,, i nie zważam czy wypada tak a tak napisać czy to może się komuś nie spodobać itd.
    Miłego ... obiecuję łagodne wkurzanie się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, mnie się to przesłanie baaaaaardzo spodobało ... wyjątkowo działa pozytywnie na moją wyobraźnię!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo mój ulubiony obrazek :-) Dla mnie też optymistyczny :-) I jaka ten bocian ma niezadowoloną minę! Znaczy wie, że tej żaby może wcale nie zje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...