Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 28 września 2011

Jak ten czas szybko leci ...

To już rok jak Małgosia jest z nami ...


Dzisiaj króciutko bez zbędnych słów ..... tylko Demotywatory.
W nich jest zawarte to co chciałam powiedzieć.
Ostatnio mało się odzywam ...... 
Ale się uśmiecham:)


Nie wiem czy jest w tym wszystkim jakaś logika czy jest w tym zawarte coś mądrego ale .... ale mogę się wygadać nic nie mówiąc:)


1 komentarz:

  1. Witam Danuśka po mojej znowu dłuższej nieobecności. Jestem zszokowana jak ta Twoja wnusia urosła. Małgosiu dużo zdrówka Ci życzę w tę pierwszą rocznicę...jesteś śliczną dziewczynką. Danusiu, kiedy moja będzie już taka fajna? Poczekam cierpliwie:)))) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...